May 7, 2007

Interview with Sekapal solo..

Hari ni aku menjawab interbiu. Terima kasih kepada orang yang memberikan soklan2 yg tidak berapa bermutu tinggi ini.. hahaha..


Sekapal, soalan yang biasa, you betul2 serious dengan breakup ini?
Kalau tak serius takkan la aku sanggup membazirkan air mata wanita aku nih. Dan takkan la pulak aku sesuka hati nak menyusahkan diri mencari ruang sendiri dan keluar dari rumah tu. Yes i am serius.

Where are you staying now?
nombor 5 persiaran satu.. eh. takkan la aku nak bgtau aku stay kat mana. Sah2 la nanti orang wartawan sokkabo datang nak interbiu kesengetan aku, walaupun aku sebenarnya takde kaitan dgn parti lesbian yang berlaku baru2 ini, aku tak isap cerut dan juga tak amik ecstasy.

Susah tak, being single?
Tak tau la nak kata. Macam susah je. Terus terang aku cakap aku tak pernah sesungguhnya single tanpa cinta sejak aku dalam tingkatan 5. Ini la first time aku hidup tanpa cinta perempuan. Tapi dulu masa ex aku keja kat siam, aku jalani hidup cam single jugak la. Semua benda buat sensorang. Yang paling memedihkan adalah apabila aku lihat org lain ada pasangan untuk bermanja, tetapi aku tiada. Sikit perit la.


What are the things that demand a lot of adjustment, happening in your daily life, currently?
Ada tiga kot:
  1. aku rasa sedikit sentap apabila mengenangkan aku terpaksa ikut time aku dan time ex aku utk tgk baby aku yg berbulu tu
  2. aku menyampah sebab setiap kali aku melakukan sesuatu dengan tangan kiri aku, aku akan cuba pastikan cincin di jari manis tidak menggelungsur keluar, tapi padahal skrg cincin tu sudah takde
  3. aku sedikit keliru apabila bangun dan memandang perempuan yang berbeza tidur di sebelahku, ataupun bangun dan langsung takde sesapa di sebelahku.

Moving forward?
Lepas ni aku nak terus bertenang, nak hilangkan keletihan, cuba cari space untuk diri sendiri dan babyku nan berbulu dan cuba dapatkan segala yang kurang dalam hidup aku selama ini.

Ready for love?
Aku takmo dah jawab soklan ni bleh tak? Macam dah selalu je jawab. hehe.. Sapa yg takmo dicintai kan. Pembohong la kalau aku kata 'oh no, pintu hatiku tertutup..' puiii la penipu. Tapi bak kata kengkawan aku, kayuh pelan2. Tunggu la aku tepuk dada aku sendiri. Tapi berdasarkan keadaan matawang ringgit yang ditutup agak kukuh, aku cam takmo la tunggu lelama sampai tiga tahun. hehehe

Taknak buat cerpenget ke cerita kau ni?
Nanti aku suruh dak sotong buat. Kalau aku buat karang meleleh lagi la airmata wanita ini.. hehehe..

Fuh.. any question?
Ok.. u,
yang kat belakang tu, bukan...
yang pakai baju kaler merah low-cut takde lengan tu.. haaa, comelnyer..
ye.. ada soklan?