May 23, 2007

Bila tiba hari raya.. (takde idea sungguh nak buat tajuk..)

Fuh fuh... bbrp hari yang lepas aku giler bz la. Asek je kena gi meeting sana sini. Ini semua gara2 boss aku nak kawen la. Segala benda kena disetelkan sebelum dia bercuti esok. Aiyoh. mau kawen gituu... aku gak yg single. hehe..

Anyway, ujung minggu haritu iaitu pada hari ahad lepas, aku telah sesaja menceriakan kehidupan dgn mengacau cik J dan memeriahkan besdaynya.

Kalau nak diikutkan plan asal2 tu, ingatkan aku dgn osmet aku je yg nak pegi (ececeh.. dah ada osmet skrg..). Kiranya kitorg bertiga je la kan nak mencemarkan rumah J dgn lawak2 poyo tiup lelen bagai, tapi tgh aku syiok2 mandi tetiba dak osmet aku terketuk2 la plak pintu cakap ada tetamu. Aku yg langsung tak terasa cam org sakit ni pun mandi la dgn lamanya seperti biasa sabun2 dengan jayanya sambil menyanyi2.. (cam biasa la..)

Bila aku turun je.. mak ai. ada empat orang. Dan alang2 aku pun mmg nak ke umah J ptg tu, apa lagi, mak pun hangkut je le semua2 tu ke sana. nasib baik J pun okke sajo menerima ramai tetamu. Siap menghidangkan kami dengan sajian kuasa luarbiasa dan juga video clip tak begitu luarbiasa yang membuatkan budak baju kaler pink tertelan2 air liur.. hahaha...

Dan sblm balik tu, boleh la plak aku dan osmet aku dok tersangkut kat umah tu utk sesi penggambaran. memula tersangkut sbb csi, pastu tersangkut plak sbb pose2 gaya model poyo gitu.. ahaha..

harusla motif aku tulis ni sebenarnya sbb nak bubuh gambo. hehehe...

Kek yang tak sape mampu nak perabih bab cekelat berbunga tuh



Kalau ditelan ini harus memberikan kuasa luarbiasa.. ngehngeh


Kaki-tangan yang tertinggal...
hmm.. comei gak yg suar biru yg paling kiri tu kan? ahahaha...