May 25, 2007

Apabila partner bergasak dgn 'muse' yg lain

Waaa.. hari sudah mau ujan. Harusla pagi tadi entry aku agak kebasahan dgn air mata, ptg ni aku plak kebasahan kena air ujan. brrtt.. sujukk! Sepatutnya aku dah tak perlu menulis harini. Tapi sbb ada la plak yg mengrequest utk aku tulis blog bebetul harini, instead of tempek lagu saja. Heheh.. Motif? Aku tatau, tapi sesapa yg nak request aku memblog, harus la bagi aku makanan barang empat tapawer, ataupun air ekor ayam.. bley? heheh..

Ini hari mau cerits pasal partner vs dan lain2. Dalam kehidupan seorang yang senget dan berpartner, akan ada ketikanya salah seorang daripada pasangan itu memiliki obsesi terlampau terhadap perkara lain selain daripada pasangannya. Aku ni bercakap dr kacamata seorang yg agak ganas la. Sbb biasanya org2 ganas2 ni dia agak dominan dlm relationship. So, kalau dia tgh asyik dgn 'muse'nya. Jgn la dikaco utk mengelakkan pergaduhan dalam rumahtangga.

Di antara muse yang paling haibat utk org2 ganas ni ialah kereta. Pergh.. kalau jenis yang sayang kereta tu.. apa saja utk kereta. Siap ada yg menggelarkan kereta bini no 2. Tapi aku rasa, ada org yg buat kereta cam bini no 1. Sebab apa, kalaulah sang awek terlanggo, atau tercalar kereta, seharusnya la membebel tiga hari tiga malam, kat sang awek tu. Sangkeng sayangnya pada kereta. Tapi at least sang awek pun boleh rasa beruntung la. Sbb dpat naik kereta yg well maintained. Bukannya beaten-up car macam keta aku.

Satu lagi muse terhebat ialah bola. Fuh, kaki bola ni sanggup berjegil mata semata2 untuk menonton bola walaupun di tengah pagi buta. Agaknya masa ni la, kalau bini lalu pakai baju senipis langsir pun, harus dinyahkan saja. Kalau tak pun, tgh proj tetiba jerit..'GOL!!!' hahaha.. yeay.. sudah tiba.

Aku?
Aku tidak obses dgn keta. Tgk je la keta aku, macam keta peraih ayam.
Bola?
oh no also. Aku tak tgk bola. So, sesapa yg mencari seorang yg bukan kaki kereta dan kaki bola.. pilih la aku jadi pacarmu.. hahaha..

Akan tetapi... sapa yg jadi partner aku seharusnya lah bersabar apabila angin obsesi aku terhadap michiru dgn sachiko tetiba datang, harus la partner aku sampai boleh terasa hati akibat aku terlalu menggilai kecantikan mereka berdua. Sbb bila tiba masa ini, aku akan tgk muka minah duorg tu dgn jantung berdegup laju, mata yang kuyu, dan kaki pun mengalami kelembikan melampau. Tapi.. katun je kan, bukan bleh buat apa2 pun.. hahaha.

Dah la.. aku nak balik. Mlm ni mau dating sama anak gue..