August 11, 2005

Jerebu, balik lambat, baca pasal anime senget

Fuiyoooop.. jerebu makin menggila. Kepala tekak aku pun makin menggatal. Dan harini boss aku dah halau semua org balik kol 5, sbb kengkononnya concern la tu. Kalau concern lagi, naikkan le gaji aku. haha.. Tapi aku dan beberapa kerat bebudak holickerja kat opis ni masih lagi tersadai membuat keja. Tapi aku menyadaikan diri bukan sebab keja aku. Tapi sebab keja partner aku. Pasal dia masih tidak boleh balik lah. Maka aku pun terpaksalah mengholick kan diri jugak.. uwarghhh.. cedeyy!

Maka dalam keadaan boring2 nih aku pun bukak la website afterellen. Lamo gile tak sempat nak bukak website nih. Dan dgn bestnya terbaca la diorg menulis pasal anime/manga yg senget2. hahaha.. akhirnya. Afterellen skrg ni nampaknya makin bukak mata pasal lesbianism ni media2 bukan omputeh. Tapi mmg syiok la baca pasal research yg dibuat pasal anime/manga tu cam boleh tahan jugak la. Kiranya dapat la menambahkan pengetahuan. Tak kisah la pengetahuan dapam bidang apa.. janji boleh menjadi lebih tahu. Itu yang penting. Lagi2 tau pasal bebenda yg sesenget nih. Pergh.. mmg bahan bacaan yg sungguh digemari lah kiranya.

Meh sini aku petik sket artikel tu..
"Sailor Moon features the best-known yuri relationship in history,
between Kaioh Michiru (Sailor Neptune) and Tenoh Haruka (Sailor Uranus).
The series, however, includes lesbian subtext between most of its female characters."

Best known in history tuh.. Dasat tak dasat lah. At least diorg bersetuju jugak dgn pendapat aku yg sebelum ni dok menguwar2kan Haruka/Michiru. Dan kepada sesapa yg kata SailorMoon tu cerita tegak. Hahahaha! Meh dengar aku gelak... huhuuu.. Yeshh!!

Dan dgn bestnya aku tau jugak ada satu lagi cerita selain SMoon dan Utena yg ada bebenda senget. Anime tu bertajuk Battle Athletes Victory. Aku tgk2 site yg berkenaan dgn anime ni, cam byk jugak watak pompuan. Caya lah... tunggu aku pi cari dulu anime ni kat Tower Records ye.. Nnt boleh kita cerita sesama..

Aiyah... dah 7.30 nih, partner aku ni lambat betul laaaaaaaaaaah... Cepat la yang.. rindu nih. huhu!