August 18, 2005

interview with the vampire.. slayer.. Fan! (aku ler tuuu)

Ini adalah hasil pengumpulan soklan2 yg aku pernah dapat seumur kehidupan aku yg rasanya sesuai utk dimasukkan kat blog nih. Situasi sebenarnya interviewer tu ramai, tapi anggap je la macam aku ni diinterbiu oleh pembaca berita kat tv tu. Bubuh la muka sesapa yg korang nak..


Nama u sapa?
Sekapal la

Nak panggil apa?
Kapal je

Kalau nak panggil akak kapal boleh ke?
Tak suke.. i lebih rela u panggil i makcik...auw!
tapi kalau nak lebih manja bubuhlah imbuhan kat blkg nama saya tu. selam, terbang, laut, korek.. pun boleh.

Hobi apa hobi?
Hobi saya tgk jam. Semua jam saya tgk. Jam tangan, jam dinding, jam bubatu dan lain2 lagi.

Lama dah buat keja ni?
Masa kekecik dulu saya keja kat pizza hut, pastu kat mekdonel tapi semua kena pecat pasal saya kantoi tgh dok bawah sinki sambil curi makan. Tu pun sbb customer komplen pizza/beger dia tak tiba2. kalau tak sure takkan kantoinye..

Bukan keja tu la... keja2 memblog.
Ooh... dari tahun lepas.

Kenapa awak buat blog?
Sbb saya nak carik gelpren. eheh.. eheheh takde la. Nak cari kawan2 sesenget. At least ada la org nak mengemail saya.

Apsal email awak guna nama Michiru?
Oh.. Michiru tu kekasih saya di kelahiran sebelum ini. Sbb tu saya abadikan nama dia kat e-mail saya.

Abeh tu awak perasan awak ni Haruka lah ye?
Takde ah. Haruka tu hensem, saya ni haru ada lah. Tapi mmg Michiru tu bekas kekasih saya.. Kan nama penuh dia michiru kaiou.. sebenarnya kaiou tu gabungan nama saya dgn haruka.. (seKApal & haruka tenOU)

Saya rasa awak ni kuat merapu lah.
Merapu takpe.. jgn merompak.

Awak ni mmg suka tgk TV/katun dan yg sewaktu dgnnya ke?
Saya ni bolehkan dikategorikan sebagai hantu TV. er.. bukan hantu yg kuar dr tv cam the ring tu eh..

Cuba ceritakan keobsesian awak dalam menonton siri The L Word.
Sungguh obses sehinggakan saya sudah mula tahu jalan cerita The L Word season 3, w/pun season 2 saya tak tgk lagi. Idop Lara Perkinss.. yeak yeak yeay!!!

Kapel mana yg paling awak suka?
Sekapal dgn ChefDiva.

Org tanya pasal The L Word lah!
Oh.. Lara dgn Dana ler... eh, Bette/Tina best gak... Marina/Jenny pun panas.. ntah ler. Semua best kot. Ye la.. sbb sume comei2 belaka.

Gelpren tak marah ke awak asyik dok tgk awek2 comei kat tv?
Tak.. sbb w/pun saya tgk tv. Tapi TV lebih suka tgk dia.

Lama dah dok sesama dgn gelpren?
Sejak abeh sekolah menengah lagi. Takkan tak tau2 lagi. Saya ni kan kawin muda.

Apa yg paling best bila dok sesama nih?
Paling best ialah saya takyah kena tido sensorang diri. Dulu dah merasa terpisah sementara selama hampir setengah tahun. Kira nasib baik saya masih kabare-waras lagi.

Apakah perkara menarik yg ada pada gelpren awak?
kaki yang panjang, skill memasak yg hebattt, dan juga mampu berpoyo-intelek bersama2 dgn saya.

Ni perasan intelek la ni.
Takde la.. tapi kiranya bila saya amuk pasal keja, dan terkeluar istilah2 poyo, takde la dia dok mendungukan diri je. Tapi seintelek mana pun saya.. kompom tak sampai 4% bahagian otak yg saya gunakan. Nak check ke??? huhuuu.

Dah, takyah le.. saya pun takde idea nak tanya apa lagi. Akhir sekali, ada apa2 pesanan utk mereka2 yg terbaca interbiu poyo awak ni?
Ada.. Belia, Benci, Dadah!! muahahahaha