October 20, 2005

Aku yg tak tau nak tulis apa, tapi nak tulis jugak...

Hari ini dengan bangganya aku nak bgtau yg aku bangun awal. Muahaha... Walaupun tido lewat mlm tadi, tapi aku masih berjaya bangun awal. Buat kali keduanya dlm bulan Ramadhan ini aku dapat masuk opis tanpa terlewat. Tahniah kepada aku. hehe*iklan promo diri tamat di sini*

Hari ni sebenarnya cam takde benda menarik yg boleh aku tulis. Sbb yg menarik dah tertulis semalam kan.. heheh. Eh jap.. ada, ada. Mlm tadi ada benda menarik berlaku. Sbb mlm tadi ada org bawak aku (dan bbrp prg lagi pegi melawat ke satu tempat yg menarik. Aku tak tau pun ada nama tempat tu. Tapi kalau tak salah dengo dgn teliga comel aku nih, org tu kata Bukit Percintaan. ye ke? Bila aku kata tempat tu cam Lurah Percintaan.. gelpren aku marah plak.. Kenapa dia marah, aku pun tak tau.

Tapi tempat tu mmg menarik sebab dia kat kawasan yg tinggi, ada byk rumah beso2 yg takde org duduk.. (jengjengjeng...!) Dan dapat memandang dengan panjang lebarnya kawasan yg ada byk2 lampu. (Aku ni sungguh tak pandai nak describe la plak). Apa2pun, tpt tu mmg menarik gilos utk org yg tgh hangat berchenta utk merendek2 (ish ish ish, bulan Ramadhan kapalllllll..).

Aku ni.. mula2 berchenta masa zaman sekolah. Balik2 merendek bawah ampai, blkg blok, kat bawah pokok, dalam kelas... Takde tpt yg menarik langsung. At least kalau memula berchenta time dah berduit sket, pastu dah ada kenderaan, boleh gak pegi taman boye ke, taman tasik, pastu dating2 kat tpt keles2 sket. Ni tidak, balik2 pi mkn KFC. Itu je la yg termampu. Kalau nak dikirakan memori KFC aku mmg menarik. Nnt la bila ada masa aku tulis lelebih sket.

Kesimpulan drpd entry yg berterabur ni (maklumla.. org dah nak balik nih!!) korg2 yg mula berchenta di waktu dah stabil ni tak rugi. Sbb boleh pergi berdating ke merata alam buana, mkn benda yg best2, jenjalan naik keta sendiri, takyahhhhhh terkeseng2 dalam bas (sesiapa yg ada pengalaman bercinta dlm bas sure leh bayangkan camna gayanya terkeseng2 tuh). Eh, dah dah.. aku nak balik, esok la kot baru aku tulis blog ni bebetul eh.. eheh babai..