December 30, 2005

Selamat meneruskan kegembiraan dan meninggalkan kedukaan.

Hari ni dah 30 December 2005. Lagi beberapa hari je lagi sebelum harga minyak petrol akan meningkat. hehehe. (cam yo yo je la aku ni pun). Memandangkan aku hanya akan menulis blog ini semula pada 030106 (insyaAllah klu panjang umur..), aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Tahun masihi yg ke 2006. Terutamanya buat Leen pakai toncet yg berada jauh di mata, dgn ucapan, dah makan ke belumm?? (haha.. macam bebudak buat ucapan kat radio Era la plakkk..), dan jugak utk kesemua pembaca blog aku yg setia membaca walaupun aku tulis bebenda poyo. Thank you!

Bila dah 2006 nnt, baru la melepasi dua tahun umur aku kat dlm dunia blog nih. W/pun baru dua tahun, byk sungguh pahit mahung yg aku dapat dr blog ni. Cuma aku bersyukur hubungan aku dgn Leen pakai toncet masih utuh sehingga kini. Semoga aku dapat perisai utk mengenyahkan segala bebenda yg dtg menganggu kitorg. eheheh.

Tgk2 balik apa dah jadi dlm tahun 2005, mmg byk benda. Ada masanya org buat aku, ada masanya aku kenakan org. Ada masa aku sakitkan hati org, ada masa org sakitkan hati aku. Ada jugak masanya partner aku yg kena, tapi aku yg terlebih terasa.

Tapi hal2 hati dan perasaan ni mmg tabley di layan, adaaaa je problemonya. Maka eloklah kita kenangkan pengalaman yg best yg berlaku di 2005. Bagi aku, yg terbestnya ialah aku dapat sekor kucing, pindah umah yg dok atas tanah, dan dpt mengkolek lebih2 lagi DVD senget. OK la tu kan.. at least ada achievement gak.

Kepada yg mengalami byk kedukaan di 2005, tungguuuuuuuuu.. Tahun depan janjinya dah lain. Kepada yg bergumbira di 2005, semoga kegumbiraan berterusan.

Azam tahun baru aku... nak jadik garang.. hehehe. Wah! garangnyer! hahaha... (lawak personal, korg jgn plak gelak.. macam paham..) :p