December 23, 2005

medley merindui chefD

Babe, saya tujukan entry ni khas utk awak. Org lain kalu nak baca pun bleh jugak (klu tabley baik aku email je kan? ini kes2 mencari keglameran la ni.. hehehe)

Especially for you
I wanna tell you mean all the world to me
And if dreams were wings
You know I would have flown to you
To be where you are

I’ve been wandering around the house all night
Wondering what the hell to do
I’m trying to concentrate but all I can think of is you

Akankah seseorang
yang kuimpikan kan hadir
raut halus menyelimuti jantungku
Dan tentang seseorang
Itu pula dirimu
Ku bersumpah akan mencinta

I wanna be with you
If only for a night
To be the one whose in your arms
Who holds you tight
There`s nothing more to say
There`s nothing else I want more than to feel this way

This is torture
This is pain
It feels like I’m gonna go insane
I hope you’re coming back real soon
Coz I don’t know what to do


Ada opismate aku kat sini tak jumpa husband dia sebulan pun tak haru cam aku. Mmg aku ngengada. Tapi... partner aku adalah sahabat baik aku. Husband dia sahabat baik dia ke? Yg penting... aku mmg poyo. Korg jgn layan aku sesangat. Karang menjangkit jadik poyo..