September 2, 2005

Entry pasal gobok... (ni dah takde idea la nih...)

Aku ni sebenarnya hari ni mmg giler takde mood nak bekerja. Dah la ramai kaum wanita dok melahu kat tpt aku time lunch tadi. Semuanya mengadu masalah masing dan meluahkan isi hati. Dgn aku2 sekali la terjoin dedua kaki. Dah bila reramai org kat tpt aku ni, takkan la plak nak memblog. Pecah la gobok makcik. Karang semua tu tetiba terjatuh chenta kat aku. parah.. parah... haha.. pasan tak sudah.

La ni aku sambil mkn beskot sambil menaip. Beskot ni aku jumpa kat dlm gobok kat dapo opis ni. Hmm.. seronok betul jadik gobok kan. Macam2 ada.. beskot, tikus, baju, seluar...er.. lesbian pun ada! hehehe

Tapi kan... kenapa gobok ek? kenapa tak kebuk ke.. ataupun reban. Paling2 poyo pun letak je la bilik.. kenapa musti gobok. Agaknya la, kat negeri omputeh tu, dlm gobok diorg ada bermacam khazanah. Dr bebenda yg boleh dilihat org, saaaampai la bebenda sulit dan privasi yang dianggap sebagai rahasia. Contoh rahasia ialah seperti gambo IC, nama sebenar yg tertulis di surat beranak, surat nikah, dam cemacam lagi la yg kengkononnya takleh diketahui umum. Hmmm.. sama jugak la kat Malaysia nih, semua bebenda camtu di simpan dlm gobok.

Ada jugak tpt lain selain dr gobok yg boleh simpan rahsia iaitu dlm beg tangan, dompet, dan jugak dalam laci. Tapi kenapa bebenda ni tak digunakan oleh orang2 senget yg menyorok. Aku rasa la, pasal manusia ni kan saiznya beso. So, takleh la nyorok dlm wallet.. gilo ko po. Balik2 nyorok dlm gobok jugak...

Maka mungkin sbb itulah gobok/closet/almari digunakan utk menyorokkan org senget. Kerana ia berpotensi menyimpan rahsia dan juga muat utk dimasuki oleh org2 'seeehat' cam aku ni ha... Sekian sahaja cerita gobok hari ini. Sesiapa ada cadangan lain tentang barang yg boleh digunakan utk menggantikan gobok, toksah sesegan bgtau aku.

huarghhhh.... ngrohhh ngrohhhhh.. krokkkkkkkhh