November 30, 2008

Aku membaca kembali...

Heh heh heh... sebenonya, dah dekat setahun lebih aku terhilang mood nak jadi org yg membaca buku. Mungkin gak sebab koleksi buku aku semua dah tertiungg tah mane2, makanya aku macam fedup. Tu la, dulu sapa suruh takmau beli buku sendiri kan. Kan dah takde buku.

Tapi skrg ni, aku mula jadi rajin membaca balik. Walaupun dalam kadar satu hari satu bab..i (saje nak bagi rhyme...), tapi dah mula balik la tu. Bagus la kan. Kau pun da tua kapal. kehkeh.

Tapi yg bagusnya, aku macam dulu, baca bebenda senget la kan.. Dan kekdahnya, aku memulun balik semula baca column BLWE kat website afterellen. Apokobondo blwe tu. Kalau korg yg rajin masuk website tu, sure tau kan.

So, baca punya baca.. tetiba ai tertarik la plak dgn satu cerita nih... Aku tak tau la dah lama ke baru ke cerita ni. Tapi aku nak gak tulis walau dah ketinggalan zaman. huhu.. Dgn harapan lepas aku tulis ni, ada la sesapa yg baik hati nak tolong donlodkan atau belikan dvd utk aku kan. ahahah... (ada shrimp di sebalik rock gamaknya)

Anyway, sesapa yg nak tolong donlodkan... Tajuk cerita ni I can't think straight. Cerita ni pasal Tala, pompuan Palestin yg dah btunang, dan dah sesibuk nak kawen. Tetiba terjumpa plak dgn Leyla sorg pompuan India yg cam malu2 dan sesenyap skets. Camna depa kenal? Sbb Leyla ni bedating dgn kawan si Tala yg bernama Ali.... huhu.. buipren la kot. Tapi camna tah tetengah cerita tu depa pun terjatuh hati.. gedebak, gedebuk... aku pun taktau apa endingnya. Bley? Apa yg menarik? Ntah le, tapi aku cam tetiba nak tau acamna diorg portray kes senget yg melibatkan Muslim...

Cerita ni baru open kat cinema pun bulan seblas ni je. Aku belek2 kat utube pun cam sumenya trailer je.. haih... apa2pun, enjoy je la trailer nih...





haih... tetiba cambest la plak adegan ceom2 perut tu kan.. iskkk.... nak balekk