November 6, 2008

monolog bongog

Aku ni tulis blog asek emo je. Haritu dah publish, pastu aku turunkan balik. Tetiba aku terasa lawak dan sedih... haha.. kan dian kan? hehhe...

ini aku tetiba emo lagi. taktau la berapa lama entry ni bertahan kat sini.


er....

agaknya lah.. bila partner korg meninggalkan korg sampai bbulan2 disebabkan otstesen (macam aku tinggalkan patne aku skrg ni...), apa akan jadi ek?

Mmg agaknya kalau bjauhan dr partner mmg korg akan cari lain kah?
Agaknya kalau kita tgk partner org tu dah takde, maksudnya, org tu mmg sdg dlm proses mengorat org lain ek?
Masa ditinggalkan adalah masa mengorat dan sesungguhnya bukan merupakan masa menyibukkan diri utk adaptasi.

Ataupun...

Sbb korg sendiri mmg jenis pantang kena tinggal je melilau mata tu mencari lain, so, semua org kena jadi macam korg? camtu? menyalahkan kehilangan/kekurangan org lain atas kegatalan sendiri?

dah bongok la tu.

Apa? Aku yg bongok sebab tinggalkan partner aku? Ooo... kitorg sesama bongok. Kenapa? Sbb partner aku pun bongok, sanggup tunggu org yg tinggalkan dia?

Hmmm... mungkin skrg ni aku sedang bersenang lenang btukor bendalir badan dgn awek2 kat sini kot. Sbb tu la partner aku kena jugak mengorat ke sana sini utk main the body fluid exchanging game. Agaknya la...

So what kalau aku percaya pada monogami dan being committed to UNO lady.
Memang ada masa aku tak happy. Tapi korg pun happy sangat ke setiap masa?


monolog basi ini ditaja oleh 'labetolol' - agen penurun tekanan darah untuk manusia separa biol