December 2, 2008

Entry berbunyik aku yg pertama!! yeahu

Wuhu! First time. My first attempt, untuk membuat entry berbunyi. hehe... Ntah kenapa sejak aku asyik je doktgk the L word, di zaman2 kegersangan sonsorg ni, macam aku gile tertarik la pulak dgn bebenda yg dibuat dek dak Alice Pieszekci.

Apa yg adia buat yg aku suka sgt. Iaitu... podcasting. Member siap leh jadi kaya dan glamer thru podcasting. Giler kentang! Tapi tu alice la kan. kat tpt omputeh yg ramai je nak sponsor bebenda yg berbaur kesengetan nih. Kita kat sini...? Kena la carik alternatif yg bukan cara hidup alternatif utk melampiaskan daya kreativiti. Whoa.. tu lagi best. be IN the box, and be creative. Hmmm... payah tu.

Apa aku melalut nih. Berbalik kepada podcasting tadik. Kat Malaysia aku rasa mmg tak mendapat sambutan sangat la kot, sebab org melesia tak ramai yg ada ipod. Sedangkan, kalau kat US nih, aku rasa semua org yg naik tren tu ada bendalah putih melekat kat telinga depa. tak.. bukan kotombad ye kengkawan, tapi ini earphone berjenama apple. Budak yg mai sini dgn aku pun sibuk beli ipod. Aku pun takde ipod jugak... haha.... macam membazir la plak kan?

Apa2pun, tgk je la sejauh mana aku leh mampu nak buat entry berbunyi macamni. kepada sesapa yg tak pernah dengar sore aku. Nah... hamek! Dengar la sampai pinsan. Kepada sesapa yg rasa cam pernah dengar je suara sekapal ni... oh no. AKu tak pernah jadi DJ, maupun daun jambu.

So, finally... jom podcast!! Sesapa yg berminat, jom kita dating kat kakendu. Jom jom!!












ye... embeddable player aku ni acam pupu sket. nak kena research lagi la plak.. haih...