March 18, 2008

OMAIGOD... mari mengumpat.

Wargh.... tensen. harini tensen. Apasal aku tensen. Sbb pepagi buta lagi, sampai2 je ke opis, aku dah dengar suara2 nyaring yg menyakitkan kepala dan telinga aku. Fuh, fuh.. sabar kapal sabar.
Pernah tak korg rasa yg korg tersangat gilerbabs meluarts kat seorang manusia, walaupun korg sendiri tatau apa sebabnya. Dia takde lah curi bekal korg. Dia pun tak jugak la kebas gf korg. dan dia tak jugak slalu dok kutuk2 korg... tapi still, manyampah jugak.. adeh.

Ini lah yg berlaku kat aku dlm opis ni skrg. MasyaAllah... aku meluerts giler dengan sokrang budak yang boleh tahan baru jugak la join ini kampeni.

Mengapa aku meluat? Sebab dia ni mengadanya alahai... sampai aku naik benci. Cakap ala2 merengek2, gedik2... Bila bagi kerja pun jawapannya lebih kurang macam ni la..
" Alaaa... I tak reti nak buat la... susah sangat..."
ataupun begini
"Memang la tak sempat ambik minute. kauorang semua cakap laju sangat. I pening, so... I takleh minitkan semua.."

Hah! bang[ang] btol la. AKu mmg bengkek dgn pompuan yang lembek macam nasi benyek ni. Yang lagi mengharukan ialah, kalau dia nak mintak aku tolong.. boleh tak cakap macam manusia zaman biasa ni cakap, Watpe ko nak fefeeling mills&boon bagai? Ini opis nyah.. bukan katil aku. Kalau atas katil aku nak merengek2 tu.. ai terima dgn tangan dan jari yang terbuka lah kan...

Klau dia nak mintak aku tolong.. susah sangat ke kalau nak cakap camni..
'Kapal.. boleh tak nak mintak tolong sikit?'
Kan kan? aku okey aje la, dan tolong dgn penuh propesyenel.

Tapi mengapa mesti buat begini kalau nak mintak tolong...
first step, akan berjalan mendekati aku, betul2kan tudung, pastu tertunduk2 di tepi telinga aku, pegang bahu aku, cakap camni kat tepi telinga aku.
'kapaaaaaaaaallll, boleh takkk (ehek), tolong tengokkan benda ni... (ehek, ehek) I dah buat banyak kalllli dah. tapi tak jadi jugakkk (ehek, ehek, ehek..)'

WARGHHHHHHHH!!! bodo lah! gugur lilin telinga aku!

Iye aku tau aku senget, dan sukakan permpuan... tapi itu tak bermaksud aku sapu je mana2 pompuan. dan aku bukannya jenis pompuan senget yang sokmo jadi cair bila ada org merengek. mak tak desperado okeh! Aku bukannya gatal gelenyor suka pompuan merengek2 camtu.
Kalau kau dah kenal baik dgn aku, ai boleh la consider uols nak bermanja manji kan. Tapi motif hari kedua di opis ni dah nak rengek2... mak geli okeh?!! eeee.. tolonglah!

Dan aku tau dia pun bukannya nak mengorat aku, sbb dgn semua orang dia buat macamtu... yang jugak menyakitkan telingerrr aku ini mendengarnya...

Argh.. sakit sakit sakitnya hati, telinga dan batu jemala. ha.. tu lah.. kan dah. pepagi buta dah mengumpat!