March 16, 2008

apa punya entry daaaaaaa

huhuh...
dah lama giler aku tak menulis kat sini. Sebenarnya lama sebab nak meredakan diri dari terus2an menulis pasal politik. Itu satu la.. dan satu lagi ialah disebabkan aku terlalulah kesibukan dan jugak kekalutan menganto adik aku balik kg. utk tgk result spmnya, dan pastu family aku plak datang ke sini.. haiyo.. bz bz bz...

OK... so... takleh cakap pasal politik yea.. hmm hmm hmmmm... hehe.. ah.. blasah lah

Dedolu.. aku pernah buat entry pasal panggilan nama untuk kekasih. Ada yg panggil sayang/sayang, hunny/bunny, cinta/kasih, adik/abang(??!), baby/baaabb... eheheheh...

Anyway, aku skrg ni panggel gf aku dgn nama boo.. ahaha.. Pastu bila kan suruh anak bulu aku panggey dia, tambah aje 'e' kat depan tu, jadilah e-boo. So, saly ada mama dan ibu.. Senang cerita. takyah nak bermama-B atau mama-T atau mama bosan bagai.

Tapi kan, tetiba bila ai terfefeeling menjadi seorang yg lebih tua dlm relationship ni.. kengkadang terpikir la jugak.. (baru pikir je, tak pernah buat lagi), agaknya best ke tidak ek kalau kita membahasakan diri sebagai kekanda dan adinda..? hahaha.. uwekk! Muntah la pulok sekejap..

Okey.. selepas mengelap muntah yg dah melambak kat atas kibod ni.. (eewwww!!) hahaha.. tetiba terasa cambest la jugak kan kalau panggil kanda dinda ni. Bayangkan la tetiba ada yg pakai tanjak sama letak keris kat pinggang, duduk atas kusi canthek ala2 pelamin. Pastu ada gundik2 tolong kipas.. (fuiyo.. pastikan gundik anda pakai baju yg jarang2 gitu..), dan di sebelah tu ada seorang permaisuri yg sentiasa bertakhta di hati sedang tersenyum simpul malu. Aku nak permaisuri tu pakai baju ala2 Mulan Jameela dlm video clip, la la la la.. makhluk Tuhan, yang tercipta, yang paling sexy.. ahhh.. nyamannnn sih, asikk sekali... yeaha.

Ish.. tetiba di malam2 hari ni byk la pulok yg dipikir2in. hehe.. Apa2pun, tetiba macam nak try la plak menggunakan kata2 kekanda dan adinda. Er.. sbb dalam salah satu bacaan selepas nikah pun aku baru tau ada gunakan perkataan kekanda.. bley? harus la gelis.

Er.. tapi kalau tetiba aku panggil boo as dinda. Dan aku bahasakan diriku kekanda... dan lepastu aku kena basuh cadar (sbb dia termuntah la..), dan si anak bulu aku pun boleh termuntah2.. maka, takpe lah.. aku kekalkan je la memanggil dia dgn nama boo..

makasey!!