December 6, 2007

Lain yang di cari, sekapal yg di dapat. keh keh

Haih... sejuk giler harini. Tetiba terasa nak pakai sarung tangan sama snow cap dan scarf ke opis.. kah kah... lawak la plak nnt ropanya kan.. Motif tetiba fefeeling winter? heheh..

Bosan2 camni, buat keja lompatblog best jugak. Tapi tetiba aku rasa cam takde tenaga nak melompat. So, lompat setempat je la. Tak aktif langsung kan? hahaha.. takpe, aku mmg tak suka bersukan kecuali sukan2 setempat sahaja. timakasih.. ehehe

Bila melompat dlm blog sendiri, ada jugak la idea utk mengapdet blog.. So, bukan la keja tak berpekdah sebenonya. heh.. mmg hobi aku tgk macmana org boleh termasuk katblog aku ni.

Ada yg jumpa blog ni dari link from blog lain yang sesenget denganku. Di antara blog yg selalu aku tau membawa org ke blog aku ialah the everpopular blog acik uL, blog cik picky, blog cik zorro, blog toh puan eid dan juga blog sengetianssentral... Timakasih semua, tanpa anda, siapalah saya.. ececehhh...

Ada juga yg jumpa dari search engine. Diorg tu taip perkataan sekapal, sengetians, dan perkataan2 obvious yang lain yg korg pun tahu kan...

Tapi yg paling best sekali ialah bila org masuk ke blog aku, dari search engine, yang mana diorg taip bebenda yg decent dan baik2, sekali tu tercampak plak ke blog senget merapu aku ni. hehehe.. nak buat camna kan? Nasib korg le.. So, ini adalah di antara search keyword yang mencampakkan manusia2 tidak bersalah ke dalm blog merapu nih...


"karangan bahasa inggeris"












"cara nak kurus badan"













"beza renjatan elektrik dan kejutan elektrik"










"mesin rumput tolak"












"CERITA HANTU JEPUN"










kehkeh... kepada sesapa yg sampai ke blog ni sebab decent keyword, tapi tak dapat apa yg korg cari, blame google/yahoo/whatever... Always kill the messenger.. huhuhu