December 14, 2007

Edisi KapalSutra - Dilema dalam jilatan...

Hahahaa... tetiba aku nak tergelak. Er.. ini aku nak tulis sikit (sikittt je pun) pasal bebenda kamasutra, so, sapa tak suka.. larikkkk... hehhe

Macamana kan.. kalau tetiba ada org tanya dgn korg soklan camni..

"Wey... kau pandai 'jilat' tak?"

Ye.. aku tau ini soklan deja vu bagi sesetengah orang, but rasanya we never discussed on acamna nak respons dgn soklan macamni.. kan?

hahaha..

OK, skrg, mari kita lihat jawapan2 yang mungkin boleh diberikan, dan apa padah yang akan berlaku (yg boleh aku pikir) sekiranya kita menjawab sedemikian rupa, tak kira la padah itu negatif ataupun positif.

Jawapan 1
Pandaiiiiiiiiii!!!

Padahnya...
Macamana sendiri boleh judge diri sendiri pandai jilat? Apa korg punya body cukup flexible kah untuk melaksanakan perkara sedemikian dgn cara Do It Yourself? haha... jawab jawab..

Ok satu lagi padah yg mungkin berlaku.. Kalau la katakan korg mmg dgn berani jawab sedemikian, sekali tu yg bertanya tu berminat la plak nak try test korg punya kebestan penjilatan. Bila dah try chet ptuih.. langsung tak best. Tidak ke korg rasa word akan spread mengatakan korg ni cakap tak serupa bikin?

Logik jugak la si bertanya tu akan sosek2 bila nampak korg. Sosek2 tu boleh la berbunyi lebih kurang macamni.
*sambil jeling2 kat korg, sambil bisik dgn member dia*
"kau tau tak.. budak yg baju kuning tu, dia mengaku dia pandai jilat, tapi bila aku try... cheh.. baik aku suruh kucing aku je jilat."

Pergh! pedas giler.... Lepas tu, nickname baru korg ialah 'kucing pun sodap' camno? Berani nak mengaku pandai ke? huhuhu..

Tapi ada jugak kemungkinan bila diorg dah test, mmg korg haibat. So.. nothing to lose la.. nasib baik korg mmg pandai jilat. Org pun takleh la nak kata apa. Korg boleh la angkat hidong tetinggi ke langit. Cuma hati2 la.. jgn sampai termasuk belalang kunyit dalam idong ye..

OK.. next!!

Jawapan 2
Aku tak pandai jilat la...

Padahnya...
Sekampung akan tau yg korg ni tak terer buat sex. hahaha.. Mmg la tak ramai pun yg nak mengaku dia terer buat sex (kecuali mereka yg jawab pandaiii tadi), dan walaupun dlm dunia ramai je org yg memang tak haibat sangat pun di ranjang, tapi.. hello.. harus ke mengaku?

Kalau dapat tukang tanya soklan tu jenis yg kuat gelak dan kutuk orang, lagi la haru. Sure dia akan bagi nickname 'budak tak pandai jilat' kat korg.

Tapi kan, ada jugak padah yg positif... contohnya, korg jawab tak pandai, tapi tukang tanya tu nak gak try... dan kalau mmg korg tak terer, harus la dia menyanjung kejujuran korg.

Tapi kalau it turn out to be korg cakap je tak pandai jilat, tapi sebenarnya sungguh hebat melakukan acara cunnilingus itu, harus la saham korg meletup2 di bursa saham (kalau pun ada bursa la bebudak senget ni pun). Dan tak mustahil jugak akan lebih ramai yg beratur di pintu bilik korg, semata2 mau dijilat oleh korg. Dan di samping itu mereka akan keluarkan ayat camni..
"Dia tu bagus, low profile je.. tapi.. terrer jilatt!!"
huhu.. tak kembang ke? Kalau aku la, sah2 la tetiba terasa cool semacam je. Best tuu... haih.. kalau lah aku pandai jilat.

Seterusnya!

Jawapan 3:
Jilat? apa itu? Aku tak pernah buat pape dgn gf aku la...

Padahnya..
Apa padah2?!! Menipuuu la tu kan? Dah kapel seblas tahun pun mengaku tak pernah buat pape lagi dgn gf korg. Cit porah. Sudah2 la kengkonon nak merendah diri tu. Kan dah kena pijak dgn org yg pandai 'up' diri sendrik... hahaha

Adoi..Erk.. alamak.. macam familiar je org yg selalu kuarkan ayat tu ek? Tapi takpe, org tu dah takde. Dia dah terjun gaung.. hehehe

Lagi!!

Jawapan 4:
Macamana jilatan yg best tu?

Padahnya..
Aku mmg tak galakkan la jawab macamni, sebab padahnya mungkin akan mengerikan korg sendiri. Sebab... kalau dibuatnya org yg bertanya tu tetiba tolak dan bukak kaki korg, aku tak berani nak kata apa la. Mana tau, kot2 org yg bertanya tu nak bagi korang rasa kesedapan jilatannya ke.. kan? harus la korg kena jadi spesimen receiver. kehkeh.

Okey... aku dah takde idea2 jawapan yg lain. Korg ada? Kalau ada.. share la jugak. bley?

Tapi kan, yang bertanya tu kemain lagi nak tanya. Dia tu acamna? Haibat sgt ke? (harus la guna jawapan ke4 utk mengetahui lebih lanjut kan..)

But the point is, apa ke pekdah nak tanya soklan pandai jilat ke tidak ni? Kalau setakat terer jilat je, benda lain hampeh tak reti, takde makna gak kan..

So, sesapa yg rasa tak pandai jilat tu, atau mau memperbaiki teknik jilatan, sila2 lah lawat blog guru kamasutra utk tutorial lanjut. Saya juga sudah khatam tutorial. kah kah kah..
Dan ingatlah.. size doesn't matter. huhu.. yahuuu!

Sekian sahaja..
Kita bertemu lagi, di lain rancangan kapalsutra pada waktu dan masa yang tah bila2 lagi tah.

Heiiiyakkk!