December 5, 2007

Baca lain tapi dengar lain...

hehehe... Apsal aku gelak? saje je.. tabley? huhu..


OKlah.. kalau aku tulis acamni:

"Aaaaaaaaaaaaahhhhh"

Menurut persepsi korg, apakah ekspresi org yg menyebut perkataaan itu?


Mungkin ada yg kata.. itu adalah org menjerit sebab tension dgn something.
Camni... "Aaaaaaaaaaaaahhhhh geramnyaaaa".

Ataupun, mungkin itu orang yg baru memperolehi kefahaman tentang satu2 perkara.. camni. "Aaaaaaaaaaaaahhhhh.. baru aku pahammm"

Ada jugak yg mungkin kata itu jeritan org yang terjun bangunan.
macam.. "Aaaaaaaaaaaaahhhhh toloooooooongggg".

Tak kurang jugak yg akan mendengar jeritan itu sebagai jeritan best selepas memperolehi kenyamanan minum air sejuk di waktu panas..
Berbunyi seperti "Aaaaaaaaaaaaahhhhh segarnyaaa"

Dan aku tau bunyi itu juga boleh didengar seperti org yg tgh syiok sbb mendapat keseronokan bersenggam...
yang mana bunyinya boleh didengar seperti "Aaaaaaaaaaaaahhhhh.. yessss.. kat situ sayang.."

hehehe...

kesimpulannya, lately mmg ntah pape je entry aku kan?

Cuma yg aku nak cakapnya, walaupun huruf yg disusun sama, tapi bunyinya mungkin berbeza, begitu juga persepsi orang yg membacanya. Itu aje..

Jaa ne!