September 19, 2007

Gambar2 sepanjang perjalanan aku

Mmg terbz dan terdemam2 je aku skrg ni. Benda ni sepatutnya dah lama aku hapdetkan, tapi nggak berkesempatan. So, inilah entry terlewat waktu. huhuhu..


Ini view dari bilik hotel kitorg. Mmg tak memberangsangkan. Tapi takpe lah, janji ada tpt tido.. huhu..


Pantun empat kerat yg haibat.. haha.. (sabuk keselamatan = tali pinggang keledar)

Motif? Menggalakkan ber'romen'? huhu..


Ini obat seswai utk para2 pompuan utk diberikan kepada pasangan mereka yg ala2 ganasz sebelum event berjumpa dgn ibu bapa sendri time hari raya


Hmmm... kuriusnya aku ini, apa yg harus dilakukan dgn jamu dodol ini? Dimakan, atau disapu di tempat kejadian? wahahaaha..

Gambar terakhir yg sanggup aku paparkan kat sini. Atas permintaan tanpa henti kakakeboon.. jeng jeng jeng...


habis...