February 1, 2006

Bujang dua hari..

Cik sekapal tengah drive, on the way dari rumah dia nak balik KL. Utk dua hari saya jadik org bujang. Family saya dtg hari sabtu hingga Isnin. Bawa adik ipar baru saya ziarah rumah sedara mara saya yg di KL. Lepas diorang balik saya pergi ke rumah Is dgn Anne. Diorang kesian tgk saya sensorang dan invite saya bermlm kat rumah diorang.
Is, Anne, TQ sbb jemput saya dan layan saya yg super merapu nih. Akhirnyer Is dgn Anne menemui jln utk sama sama memilih furniture rumah baru mereka. Suka saya tgk mereka sama sama puas hati. Sbb before this mereka ada beritahu saya yg mereka mempunyai taste yg berbeza. Is akan go for “carved heavy wooden” type of furniture dan Anne akan go for “ikea, contemporary” type of furniture. But finally diorang dpt jugak yg diorang sama sama berkenan. Dari bedroom sampai ke sofa. Dari air muka diorang, aku tahu diorang happy dgn furniture tu, sama sama suka. As a friend, I am more than happy for both of you. Tunggu house warming party je nih. Ehhehhehe.

Sebut pasal house warming party, teringat pulak saya ke cik lily lotus. Dulu dia ada sebut pasal nasik lemak yg saya masak masa Isrockstar dgn dia dtg ke rumah saya. Masa tu kami reramai jumpa. uL, Is dan anne, pires, isrockstar, lily, kapal dan saya. Lepas tu lepak jap rumah saya tgk “saving face” kalau tak silap. Pires ada hal masa tu tak dpt proceed ke rumah kami berdua. Takper, lain kali nnt saya jemput semua dtg mkn di rumah, saya akan buat nasik lemak mcm hari tu lah yer cik lily. Nnt buleh la dtg. Dan ingat nak jugak ajak sesapa lagilah yg sudi nak jumpa kami ni. Boleh la kiter berkenalan dan harap harap dpt menjadi kawan.