February 2, 2006

Aku yg sudah menulis kembali. yeay utk aku!

Wah wah wah!! Mmg giler lama aku tak menulis sendiri dlm blog nih. Nasib baik ada penulis jemputan. ChefD mmg hebat! Siap ada peminat lagi. Aku menghilang lama bukannya apa, la ni internet kemain susah lagi nak dpt kat opis nih. Tambah2 plak dgn kesibukan aku mengarau kat 'sengetians' tu, so masa aku utk mengupload blog adalah amat terhad. Tapi aku ada dah upload blog dgn terlewat. Kat bwh tu bbrp tulisan yg aku tulis di masa kebosanan dan baru je sempat diupload. Kalau korg rajin nak baca, pegi la baca. Kalau rasa aku ni mimpi ngeri di siang hari.. hehehe... kawosss la korg, aku dah menulis semula..

Byk benda yg berlaku smenjak aku last update blog haritu tapi kalau aku nak uwar2kan satu persatu, alamatnya, jenuh la plak aku nak menulis. Anyway, baru sat2ni gelpren aku sudah tipon, dan dia sudah mau balik dr opis, aku ni pun gamaknya kena balik la... esok la jugak jawabnya aku mengapdet blog betul2 realtime punya.

Ucapan terakhir, selamat menyambut tahun baru 1427H..
Hijrah itu pengorbanan. Tapi bukan senang nak berhijrah yg memerlukan pengorbanan. tckk!