February 12, 2008

Lamanya bertapa tapiran

Aiyo... lamonya den bertapa. eheheh....
Byk sgt la plak masalah dan permasalahan untuk aku menulis. Dah lah opis aku yg haiperbest itu telah memblok internet access.. hehehe.... langsung takde can aku nak mengapdet dr opis. cis cis.

Ok... disebabkan aku takde idea nak tulis bebenda yang merapu terlebih, aku nak, seperti biasa, cerita apa yg berlaku pada aku pada cuti raya cina haritu. Oh... sebelum itu... selamat hari raya..! Banyak korg soping? ahahah...

Hari raya pertama aku dgn boo balik kg. Kebetulan dia pun nak pegi majelis kawan dia yg rumahnya tak jauh dari kampung aku pun. Kesian kat dia... Bila balik kg, kena la jadi terkontrol2. Aku pun sama jugok la. KOntrol sini sana... Dah lah aku skrg ni sedia maklumi dgn diri sendiri bahawasanya aku sangat takleh nak mengelak utk tidak PDA walaupun aku sendri tak pernah reti nak godek bendalah bernama PDA.. huahaha...

Kesian kat Boo sbb dia balik rumah aku time malam jumaat. Bila malam jumaat, bapak sama emak aku mmg la pakat2 buat solat jemaah sambil mengaji reramai bagai. Nasib baik laaa kakBoocuk tu berjaya melakukan bebenda yg kitorg lakukan tanpa sebarang masalah.

Sekali lagi kesian kat dia, sebab time nak balik ke KL tu aku diserang angin kuskus yang amat sangat dan dia kena la mendrive balik walaupun aku beria2 nak bawak keta dlm keadaan perut membelit2. Dan atas sebab-sebab keselamatan, sbb mak abah aku pun ikut sama, aku kasi je la dia bawak keta.

Tapi lepas tu bila aku risik2 dgn mak aku, rupanya dia kata dia suka plak kakBoo bawak keta sebab macik tu bawak keta laju... Kalau aku, harus la mengikut halaju yang ditetapkan. Maklumlah, aku tak koser nak memperabih duit aku tetiap bulan utk membayar saman.. huahaha..

Hari ni tadi aku baru je lepas anto parents aku balik.. so, mlm ni aku tido dgn kakBoo setelah berhari2 kitorg tak tido sama. yeay... Nyenyak la sket aku tido.. wahaha

Sudeh ler. Aku takmo tulis lagi blog ni selagi takde idea. Kalau tak korg sure melwat kan. haha.. daaaa...