February 28, 2008

Apabila aku terduduk kat bawah tempurung lama sangat..

Hari ni setelah sekian lama aku baru boleh buat keja-keja merapu di intenet, seperti baca blog org lain dan mengesurf lelaman sesawang yg bersawang...

ekceli aku dah tulis kat opis tadi pasal mencurang dgn ex, tapi kekdahnya tak lepas plak utk diaplod. hahah... esok aku aplod...

tapi... awatnya harini aku pegi blog sume bebudak senget ni asek cerita pasal kawan makan kawan. kawan tikam kawan, menjaga tepi kain kawan-kawan. kompius aku. Bukan ke lesbian ni mmg sah2 la kekdahnya suka mkn sesama sendiri kan?

Org yg aku makan skrg ni pun, kawan aku jugak dulu. Masa aku dgn yg ex aku yg first, pun memula kawan. pastu aku makan dia. Lepas tu aku kawan plak dgn leen, dia pun aku makan. Pastu aku kawan jugak dgn tunang org tu, yg tu aku tak sempat buat mkn tghari, cuma breakfast sahaja... Pastu si boo ni pun kawan aku jugak. pun aku makan jugak.. hahaha...

Apa? Bukan makan macamtu ek? Habis tu? Makan macam tikam belakang? Pulak.. ada ke?

heheheh...

Ala.... senang kata la kan. Semua org akan bersetuju dgn mereka yang sama agenda dan sama parti politik. Bak kata aku jugak dulu, hati dan perasaan boleh berubah...

Macam aku la... dulu kemain anti lagi dgn org yg mencurang. Org pasang dua, semua aku kutuk shoohhh.. shooh..
Tapi bila Bette mencurang dgn Tina. Apsal aku boleh suka? Siap bleh teruja lagi tgk depa tu. huhuhu...
Jawab kapal jawab...
Tiada jawapan kan? hahahaha...


Satu lagi kes.
Alice berkawan dgn Dana. Masa tu Dana dgn Lara. Alice pernah kata diorg tu kapel yg cute.
Tapi lepas tu Dana/Lara bermasalah.
Alice pulak bercinta dgn Dana...
Bila Dana balik kepada Lara... kenapa Alice marah?
Sebab.... Alice dgn Dana pernah bercinta
Kalau Alice TAK PERNAH bercinta dgn Dana? Mungkin dia suka bila Dana balik semula dgn Lara...

So... kesimpulannya, toksah kata ahli politik, manusia ni mmg ada agenda. Dan sesiapa yg ada agenda yang sama... itu lah yg terpilih utk membentuk parti perikatan... yang lain? ada tangan garu, ada kaki goyang...

Ye lesbian mmg penuh drama... Jom la kita buat drama lesbian di malaysia... ada sesapa nak jadi acam Jenny? ehehehhe...


Apa2pun, tanpa kengkawan hidup kita tak banyak warna. Dan menjadi senget seharusnya la kaler pelangi bagai.
Oleh itu, ayuh la kawan2 sekalian, marilah kita bersama2 turun mengundi, dan bersama makan kakendu... yeah!