November 2, 2007

Bila sume org naik kapal, tapi kapal duduk atas kusi

Argh.. sorg demi sorg kengkawan aku pegi obersi.Menci ah korg!! Ai nak ikuttt!!!

Pada awal2 puasa haritu si bedah astronot sambung belajau. Hilang terus organizer berembun.

Pastu sorg lagi kawan aku yg sangat banyak membantu aku time aku kesedihan dulu pun nak pegi obersi, dan dah pegi pun semalam. Aiseh, nampaknya kurang la sorg teman utk aku cakap apa saja yang aku nak cakap. Jauh la jugak org yg biasanya akan jadi manusia pertama yg tau rahasia2 wanita aku. ahakss...

Aku pun nak mintak mahap sbb semalam mmg langsung tak berkesempatan nak menghantar ke epot atas sebab aku terpaksa join meeting sampai ke petang. Kalau diikutkan by tghari aku dah boleh chow, tapi sbb dah tetiba jadik budak feveret utk diblasah kan, terpaksa la aku stay saje.. menciii!!
Untuk kawan aku yg dah berlepas smlm tu. Sayonara... Semoga bergumbira di sana di samping insan yg tercinta. Ececehh. Nampaknya tak sempat la kita bertukar2 kuih raya, berkorok bersama2 dan jugak bersosek2 sebelum tido.. hahaha...

Kalu mung balik nnt, jgn lupa rambut Haruka ai.. ahahah...

Till then... all the best ye...!