November 5, 2007

Aku seorang scorpio

Huhu... aku apdet blog lagi. Freenyer dia harini kan? ahaha.. best best. OK.. skrg ni dah bulan awal November dan akhir oktober adalah bulan di mana penyambut hari lahirnya bernaung di bawah zodiak scorpio! Happy birthday scoropionsss.. May we remain hawt forever! Mateila perasan.

Sblm aku merapu lagi tentang scorpio ni, meh aku tanya soklan dah basi. Korg semua tau kan scorpio ni dilambangkan oleh sang scorpion.
Soalannya:
Scorpion kaler apa?

Kaler itam?I
ye ke?

Kaler silver?
Pergh.. boleh la buat gelang ek..

Kaler besi?
Oh no, not at all.. Apa ingat ni cerita Buli ke?

Jawapannya...
Kala jengking.. ngehngeh..

Sapa dah tau lawak ni, gelakkan la kepoyoan aku. Timakasih! ehehehe


OK, balik semula kat topik scorpio nih. Aku sesungguhnya berbangga bernaung di bawah zodiak scorpio. huhu.. Macam bagus kan? Apakah ciri2 seorang scorpio?? Secara umumnya, scorpio mmg best sbb diorg ada ciri2 ini:
  • semangat waja
  • bertenaga
  • penuh dgn emosi
  • tersangat sensual
  • misterius dan menarik bak besi berani
Tapi kengkadang takbest gak disebabkan oleh ciri2 ini:
  • kuat cemburu dan mudah marah
  • payah nak kontrol diri
  • lampau obses dgn sesuatu perkara seperti sailormoon dan sailormoon...
  • perahsia tapi giler suka menyiasat rahsia orang lain
  • degil

Dalam percintaan, kalau sang scorpio bebetul dah jumpa dgn org yg sangat kuat untuk menahan angin2 emosi yang berlebihan, dan org itu juga cukup mampu utk terus memberikan cabaran di dalam kehidupan dan percintaan, dia akan setia nak mati sama ini worang. Dan biasanya scorpio mmg akan monogami sajork.

Tapi disebabkan org scorpio penuh beremosi, diorg ni la yg akan kena tinggal sbb pasangan mereka yg tak tahan dan cabut lari!! huhu.. sabo je la. Cheit!

Kekdahnya, aku, bapak aku, atok pompuan aku, kitorg semuanya scorpio. Dan harus la kesemuanya kepala ada batu banyak keras dalam duduk. Walaubagaimanapun, kitorg tetap best! haha.. perasan lagik!

Tapi bukan kitorg je yg scorpio. Ramai sebenarnya org2 cambest yg bertaraf glamer yg sebenarnya bernaung di bawah zodiak scorpio nih.. seperti:

  • Hilary Clinton
  • Julia Roberts
  • KD Lang
  • Whoopi Goldberg
  • Demi Moore
  • Jodie Foster (yg lahir pada 19 November.. lalala)
  • Aishwarya Rai
  • Bill Gates
  • Aznil Nawawi
  • Leonardo di Caprio
  • Ethan Hawke
  • Joaquin Phoenix

Dan jugak org2 tua2 yg dulu glamer, tapi aku tak sempat jumpa macam picasso, marie antoinette, marie curie, martin luther dan jugak voltaire. Huhu... kalau aku glamer aku pun bleh masuk dlm list selebriti berzodiak scorpio. hehehe..

Apa2pun, selamat menyambut hari lahir mereka yang berzodiak scorpio, semoga kita ditemukan dengan objek lampau obsesi yang bisa menguntungkan kehidupan kita semua.. Aaaamin..