October 23, 2007

Aku yg dah penat berhibernat

adoila.. Kepala sudah weng penangan nescafe pagi tadik. Bladder pun dah lenguh, selenguh kaki aku yg asyik ke toilet (bukan sbb cirber yaa..).

Skrg ni aku rasa sangat merindukan aktiviti menjadi kutu embun. ahaha... Projek2 mengumpat di tpt kakakendu sampai pepagi buta, sampai mkn ayam berapa banyak kali pun tatau. hehehe...

Ish, sebenarnya time Ramadhan mmg byk la jugak aktiviti2 bersosial yg ditinggalkan oleh aku. Sbbnya... sibuk sgt nak berbuka puasa, dan jugak sibuk nak tido akibat keletihan (alasannn..). Takde la pun aktiviti buat kuih raya ke habenda ke, tapi ke'dorman'an yang berlaku, mengalahkan tikus yg sedang berhibernasi gamaknya.

Di antara aktiviti2 yang aku rasa cam dah lama ditinggalkan dan tgh berkira2 nak buat semula ialah seperti...
  • menjadi kutu embun (sudah semestinya!)
  • tgk wayang (aiyooo... byk giler cerits yg ai dah miss. Er.. sapa mau tgk cerita otai? haha)
  • korok (bilik air aku dah naik muak dengar aku yg tak berenti melalak)
  • Beli tingkap (huhuhu... dah dekat sebulan aku tak jejak kaki ke midveli)
  • Dtg open house raya kat umah kengkawan dan pacik macik aku (haha.. harusla dah setahun tak gi open house raya kan. Sure la rerindu)
Errr... dalam pada itu, ada jugak la bebenda yg kutinggalkan time Ramadhan yg sudah dilangsaikan, seperti, main kejar2 dgn saly keliling rumah dan jugak main gosok2 baju... ahahaha...

Persoalannya...bila la aku bleh buat bebenda yg aku lama tinggalkan tu ek? huhu... Ni semua Bedah astronot punya pasal la.. sapa soh dok jejauh?? (Harusla salahkan si Bedah kan?)

huhu...