July 10, 2007

Bila CPU aku dah gantung...

Hari ni, dari pagi sampai ke petang, byk la plak bebenda yang membuatkan aku terasa macam nak berhenti berfikir. Aku rasa mmg cpu kepalaho aku ni dah hang, sehingga memaksa aku shut down. Arghhhh.. mengapa ini harus terjadi...

OK, utk bercerita satu persatu, inilah proses2 yang menjurus kepada penggantungan sistem pemprosesan aku yang masih lagi di takuk pentium II... Aiya.. bila lah mau apgred ke dual core do more nih....
  1. Apsal la baru harini kena tukar document format? nak kena siapkan harini jugak? Mateila mak...
  2. Dah semua org takde keja ke? kena tunggu storyboard aku jugak baru nak bleh buat keja? Takde keja pegi balik aa..!
  3. Bila aku nak pindah rumah nih??
  4. Bila masa aku nak pindah?
  5. Bila masa aku free ujung minggu??
  6. Bila aku nak kemas barang2 dari umah lama?
  7. Cukup ke duit aku nak pindah? adehh..
  8. Gathering.. gathering.. gathering.. sampai mimpi2 ok!
  9. Kenapa kena komit? Bercinta je la dulu..
  10. Kalau nak bercinta, kena bertentang mata kan? unghhh..
  11. Kenapa la... aku ni jenis yg nak berkawan baru jatuh cinta dulu?
  12. Kenapa harini pulak ngkau datang? motif?
  13. Ni sapa plak yang dok memperabih tiket transformers ni. Aku fedup nak tgk bley? Aku nak tgk harry potter!
  14. Blog aku ni cam dah membosankan je.. apa nak buat?
  15. Bosannya tido soranggg!!!!
  16. kenapa tadi cam byk yg nak di listkan, skrg dah takde?!!
Argh.. stress stress...