October 10, 2008

pi soping murah2 je

Huhuhu... harini balik awal sket dr opis. Pastu boss kitorg dok anto kitorg sume pi satu soping complex yg takde la glamer sgt pun kat sini, kalau nak dibandingkan dgn bebutik kat downtown Chicago. Tapi yg bestnya kat sana byk factory outlet shop. Nike, Guess, Gap, Banana Republic, Abercrombie, Tommy Hilfiger dan belambak2 lagi brand yg aku sendri tak penah jumpa. Huhu... kalau byk duit, mmg borong sakan la ai.

Tapi sbb jalan jauh punya pasal, time balik tu menggaggau, naik cab dr soping kompleks tu sampai ke tren stesen. Kat tren stesen, tgk2 jadual, tren yg berikutnya akan tiba dalam masa sejam dr masa yg kitorg sampai.. Waaaaaaaahahaha... Masak tunggu kat tepi rel ketapi tu dgn keadaan sejuk yg tak lagi mencapai tahap beku.

Maka sampai habis topik la kitorg bborak mengumpat matsusleyha yg dok menari2 depan mata. Seronok wooo dok sini. Selamba je leh ngumpat orang. Cakap melayu la. Harus la sepatah haram pun depa tak paham.. hehe. Siap kat opis pun leh kutuk2 org yg mengajar kitorg. huhuhu... best best. Agaknya macamtu la kan org2 bangsa lain bcakap depan kita... kes kutuk2an.. hampeh btol. hehehe

oh yeah... pi shoping2, aku beli ini baju yg aku suka... nak tgk gambo... tuuuu kat atas tu.

And aku mmg gile2 tgh merindui buahati aku yg jauh di mata tu. Boo!!! I miss you!!!!