October 28, 2008

Bila aku tersenget sensorg kat sini... uhuhuhhkk

Yeah yeah, dah lama gile aku tak sempat nak apdet. Malas pun ada, bz pun ada... tapi rasanya lebih pada takde mood. Susah la bila lelama sgt jadi vegetarian ni. Nak nangis je tiap hari. Aku mau makan daging!! hahaa... uhuuu... sedih.

Anyway, aku macam teringin nak cerita tentang kekempunanan aku kat sini utk menjebakkan diri dalam kancah kesengetan yg cambest je kat Chicago ni. Sedih gile sbb takde geng utk layan bebenda macamtu.

Bulan October haritu... Kat The Chicago Theater, KD Lang buat performance.

Bongok giler. Kalau ada geng leh je aku pegi. Sure leh cuci mata dan merapatkan silaturrahim dgn org2 senget kat sana.
Kenapa aku tak pegi sensorg? Sbb aku takmo jln malam sensorg, dan aku tau ada org akan risau kalau aku dok kuar sensorg. Heish.. Aku pun takot. haha...

Pastu haritu aku tergatal surf2 internet, dapat tau yg group Uh Uh Her, yg ad Leisha Hailey tu perform gak kat sini awal bulan November... er... minggu depan kekdahnya..


Lagi bengang, sejak dr Malaysia lagi aku dah dapat tau bulan November ni ada Reeling Film Festival 2008 yg memang showcase filim2 senget.

Huargh!! Stresss... Aku nak pegi. Tapi tgk la nnt. Kalau aku berani pegi show siang2 buta... memang aku pegi! Caiyok.. Cuma... cam saiko la plak gi sensorg nnt.. huhu... I miss my boo... (ahaha, tetiba...)

Kesimpulannya... mmg aku tak berapa dapat bersosial dgn org2 senget kat sini. Dah la aku ni antisosial.. takde geng plak tu. Lagi la terasa haru biru sendirian. Melangut la dgn bebudak stret yg tak best itu. huhu...

Tapi nasib baik la kedai buku kat sini ada byk buku2 senget yg boleh aku jadikan bahan bacaan di sewaktu kebosanan. At least kat sini byk la buku Radclyffe yg mmg aku hampeh tak pernah jumpa kat mesia. Oh yeah.. majalah pun banyak. Tapi kalau beli sekebat sekaliarung karang takut org kata apa plak...

Jgn takut Kapal! Ko beli je. Bila lagik! hehehe... Ujung mggu nnt aku nak gi lagi downtown, tambah koleksi... huahaha...