October 5, 2008

Aku dengan diri aku sendrik

Ah...
tetiba aku takde mood nak tulis pasal traveling. Sbb nnt terobligate utk letak gambo, walhal aku malas nak edit gegambo tu bagai. huh...

Anyway, ini aku nak cerita pasal trip aku ke kedai buku semalam. Alkisah duorg budak yg pi sesama dgn aku ni smlm pi turun ke bandar, tgk konsert. Nasib baik aku tak pegi. Sbb time malam tu depa kena balik naik teksi yg caj kena sampai beratus2 hengget. Fuh... selamat duit mak.

So, diorg takde, aku pun bergegas la basuh baju, pastu terus turun dan terkedek2 berjalan seorg diri ke belakang kawasan apartment yg dipenuhi dgn kekedai tah pape yg aku langsung tak pernah tau pun jenama tu.

Lenting punya lenting melintas jalan sambil berlari pecut di beberapa simpang, aku sampai la kat depan kedai buku yg berjenama Barnes & Nobles. Dgn konpiden, berbekalkan semangat utk cari buku senget... yeah... aku pun gumbira la masuk.

Masuk2 je aku terus pi tempat majalah. Mana la tau, kot2 ada Curve ka, VelvetPark ka.. boleh la ai tapau sebarang dua. Jenuh aku menjengok, tak berjumpa. Cari gak kat kawasan magazine berbungkus dgn plestik, Playboy dgn Penthouse ada la pulok. Itu kalau beli kang lain jadiknya. Harus terbuka di tengah jalan. Maklumla, ai kan berpuasa selama sebulan, dan harus disambung lagi tiga bulan.. haha... hanco batin!

Sbb tensen tak jumpa mag senget, aku naik second floor, kot2 ada buku cerita. Jenuh la aku pusing segala seksyen fiction, romens dan jugak mystery dan fantasi... hampeh. Tak berjumpa. Penjaga kedai yg baik pun mula la menegur2 ai apa buku nak cari...

Penjaga kedai:
Ye, adik jumpa tak apa yg dicari?

AKu:
Oh... *terkejut* saya tengok2 aje kak.

Penjaga kedai:

Takpe takpe, tengok la. Kat sini memang best nak lepak2...

wahahah.. best. Bagus gile. Aku pun lepak2 la lagi sampai la ke section bertulis Culture... kalau aku tak silap ler. Sekali tu, sbb aku pendek, nampak la kat rak yg bawah sekali buku yg aku dah lamaa nak terbeli tapi tak terbeli2 sbb reganya mahal. yes!! Aku dah jumpa buku senget!! Itu lah buku "The Ultimate Lesbian Sex Book" yg kat luarnya gambo pompuan tak pakai baju. hehehe...

Sekali tu aku belek2 rega, kira2 sket, reganya dalam RM100. Memang la macam mahal, tapi kalau nak dibandingkan dengan rega buku tu kalau beli kat Mesia... macam lagi murah je. ungh... tapi jgn percaya cakap aku. i'm having those relapsing short-term-memory-loss gitu.

APa2pun, aku sempat gak la belek2 buku tu. Ohooo... macam tu rupanya nak buat posisi itu dan ini dan lagi dan lagi. Siap dgn tips bagai. Seswai utk org yg baru kawen... bukan la macam aku yang dah... eh?... aku pun baru kawen da. huhuhu... boleh boleh. Boleh prektik.

Cuma yg bestnya, aku tak beli buku tu. hehe... sbb macam kongkonon aku nak pi beli bila time aku nak balik mesia nnt. So that, depa takde la nampak muka aku terhoyong-hayang kat situ lagi. Nnt sah2 la penjaga kedai terpikir sendrik..."Ohh.. ini la budak dr Asia yg beli buku bugil2 tu"... Ntah kenapa tetiba aku rasa cam vulnerable dan takmo org kutuk. hehe... tah pape je.

Tapi last2 aku terbeli gak buku, tapi bukan buku tu la. AKu beli buku pasal horoscope senget... Herscope. Itu pun terpampang pktn 'L' sebeso gajah kat depan buku tu. Nasib la, janji aku tak beli buku gambo org bugil. Pastu bila pikir2 balik. Ah.. sure depa dah tahu aku senget (boleh? perasan org kenal kita...) Takpe, next time aku tuko stail rambut jadi panjang sket. Biar depa tak kenal. Pastu aku beli buku bugil, pastu aku balik Mesia!!! yeaha. hehe..

Ah... apo2lah....