October 3, 2008

Day O

Malas nak pegi....Itu yg dok berputar dlm kepala aku dalam masa seminggu sebelum bertolak. Beg malas nak kemas, barang malas nak beli, rumah malas nak kemas, malas nak settlekan bebenda yg perlu ditinggalkan... semuanya malas!!! Dah lah nak raya. haih haih... malas malas.
Tapi eventually malas ke, pengsan ke.. kena gak pegi, sebab semua dah arrange. Sib baik boo ada.. tolong kemas2kan barang time aku tido pepagi balik keja. Kesian dia, pepagi balik keja kena kemaskan barang aku. huhu..

ALkisahnya akibat malas.. semuanya last minute, akibatnya, kelangkalibut. Mak aku yg dari kampung tiba dulu kat airport. Sebelum tu, macik aku yg kat klang pun dah tiba dulu. Lagi la ai kelamkabut. Masuk keta acik uL pun macam semua benda tercicir. haha...

Akibat yg lebih bagus dr tu... luggage aku terlebih berat. Nasib baik check-in dlm group, bleh aku tumpang2 keringanan luggage org lain. padan muko.

Sedih. Time nak gi utk boarding tu aku dah nak meleleh air mata. Masa salam2 dgn mak abah leh tahan lagi. pastu salam dgn kengkawan dan family lain yg menganto... menten... menten... Bila salam dgn boo je... menjejes terussss... cecepat lari turun. huhu.

Seterusnya, aku menyakitkan pinggang selama 5 jam. Letihnyee... Nasib baik stewardess MAS chantek, dan aku leh dok seat aisle. Kat Tv tayang cerita The Forbidden kingdom. Tapi ai suka tido saje.


Next stop... Shanghai...