August 26, 2008

gathering ke TIGA

Ahhh... serabut serabut. mmg serabut rambut aku. Dgn sinaps2 dlm otak ni semua serabut. Dua tiga minit lagi mungkin boleh jadi dyslexic. Huh...

Nasib baik ada gathering haritu. At least dapat la jugak aku gelak terlampau sampai sesakit perut. Makasih kepada organizer yg tak kering jari bermeeting, memasak dan jugak menyediakan yg terbaik utk kitorg semua. Ailaikkk.. dtg makan je. hahaha... gedik la tu kan. Dan jugak kepada yg sudi dtg dr jejauh, yg dtg singgah, dan yg dtg sampai lama2 tu, thanks a lot, lot lot. Dan jugak sbb menjadi sporting melakonkan aksi2 terlampau. Cuma ai dah serik nak belakon jadi tiang utk org strip. Next time, yg buat strip show tu kena pakai bikini.. biar aku teruja sket jadik tiang. Mbwahaha...

Next year... sesapa yg terasa nak ada gathering lagi, sila2 la angkat tangan dan terus menyambut baton utk menjadi organizer. Cuma next year, aku nak jugak buat kotak berachun. wehu.. ai tak kira. Ai nak jugokk!! Mrasa la korg (termasuk la aku sekali). so, sesapa nak gathering, bak kata boss organizer gathering ke -3, mastershuvaji, start la planning dr skrg. ohyeah!

Anyway, all in all... it was a great weekend. Membuatkan aku merasa dpt berjumpa kengkawan, mengeratkan ukhuwah. (keh keh keh) Termasuklah jugak ukhuwah aku dgn partnerku.