August 28, 2008

Aku yg kebosanan


Pening sungguh la. Giler mengantuk mata aku harini. Masuk opis pun lewat limablas minit. Blasah saje. Skrg ni aku mmg sangat penat. Kenot kontrol dah. Huhu...

Pepagi semalam aku bawak boo pegi checkup. Memula kemain liat lagi dia nak pegi. Siap dah dtg opis lagi pepagi buta. Tapi akhirnya lembut gak hati dia nak pegi. Aku mmg la cuak. Nak jugak soh dia scan kot2 benda tu dtg balik ke. Tapi so far, alhamdulillah, bila doktor kata takde je, legaaa rasa dada ini. Pastu boo pun request taknak amik apa2 ubat utk kali ni. Nasib baik doctor bagi. Kalau tak.. sure dia stress. ehehe... kan boo kan?

Lepas balik dr sepital, alang2 dia pun cuti kan. Kitorg pun menyinggah la kejap kat Midbeli. Huih... dah lama rasanya nak pi sana. hehe... Boo insist nak pi cari2 brg2 utk aku. Aku plak, sambil cari barang... sambil rasa tensen. Ntah apa yg aku tensenkan pun tatau la. Kepala dan rasa aku dah macam ABC kat seksyen 2 shah alam. Macam2 ada. Agaknya kalau dikitai2 kepala aku ni, sah2 kuar serbuk melo. haha... gile.

Pegi midbeli time sensiang hari keja mmg best. Dah la parking singgit aje.Org pun takde la ramai sgt. Cuma yg penuhnya kat tpt makan je la. Aku yg nak makan carrot cake pun cam malas. Malas nak nunggu. Boo cam besa kalau nyinggah kat futkot belah atas tu, konfem nak mkn beberang vege tu. Aku tak minat sgt beli makan kat situ sokmo kena tipu. Nampak macam ayam, tapi sebenonya tauhu. dah tuuu.. kata vegetarian kan. Merasa la kena mkn mknn tipu2an. Tak koser la ai. Dan sesungguhnya sbb taknak kena tipu, aku terus pi beli nasik beryani.

Huih... cakap2 pasal beryani ni, teringat aku kat cik yani jiran comel lagi seksi yg tinggal sebelah rumah sepupu aku... aik? tipu la tu kan!! Teringat aku kat nasik beryani Insaf yg kat jalan TAR tu. Time belajar dulu ada la jugak pi sana. Tapi mmg lepas makan kat situ, insap terus la. Sbb mahal giler. Dah lah dgn duit biasiswa yg seadanya tu kan. Lagi la tak membantu mengurangkan rasa keinsafan. Tapi rasanya dah lebih sedekad aku tak ke sana. Hmmmm... tak bleh jadi ni. Kena ajak boo pegi nih. Tetiba kereving nasik beryani la pulok. Adeh.. makan, makan...

Dan akibat byk makan ini jugak la boo aku skrg dah soh aku beli baju satu saiz lebih besar daripada dahulu. Kalau dulu aku pakai XL... la ni dah kena cari XXL pulak. ini la penangannya kalau selalu tgk rancangan realiti TV sambil bebaring. Sampaikan lemak perut pun teruja nak jadi glamer. Depa makin tak sabar nak mencari populariti. Berlumba2 mencari jalan utk keluar melihat dunia. Berlapis2 mereka beratur nak menonjolkan diri. Kalau ada celah butang, lagi la diorg suka. Haih... susah dapat perut camnih.. Huhu... mukmuknyaaa saya skrg ni...

Ah... tensen ah. nak pi minum kopi. pastu nak pi mkn nasik lemak. erk... tak reti serik.




Hmmm... apa2pun, skrg aku rasa cam letih, sedih, dan taktau nak rasa apa... So, baik aku makan..

*adehh*