February 7, 2007

Apabila mood mula berbuai

Arghhh...
Beberapa hari ni aku punya mood swing memang cam hampeh. Setiap hari ada je yang tak kena. Tapi ntah apekebenda yang tak kena tu aku sendiri tak tau. Tapi rasanya ini ada kaitan dgn kebolehan aku untuk menjadi bisu. Biasanya orang akan jadik berangin kalau ada bebenda yg menyebabkan stress. Tapi aku ni try la belek2 balik... apakebenda yg aku stress tuh?
Still... mungkin juga aku terlalu hebat menjadi bisu. huhuhu..

Ah! Apa2pun, ada byk cara yang boleh digunakan oleh aku untuk membolehkan mood aku swing balik ke arah yang berjauhan dari aura negatif. Iye.. saya skrg mengandungi banyak aura negatif.. sabo je la.

OK, di antara cara2 untuk memusingkan kembali mood aku adalah...
1. Baring depan tv tgk The L Word sampai berkematu tulang belakang
2. Baca website2 L sampai jari kemek menekan butang arrow bawah
3. Tido atas tilam sendiri dgn anak kucingku nan tercumil
4. Makan nasik lemak ayam goreng
5. Makan ayam goreng
6. Menyanyi untuk diri sendiri sampai terkuar anak tekak
7. Baca email2 zaman kegemilangan
8. Merungut dalam blog
9. Dok dalam jamban sampai ketoksikan
10. Aplod entry blog yg menimbun dalam PC nih, yg kononnya tak patut diaplod
11. Berhenti menjadi bisu, dan bersedia untuk dibisukan.

Dah la tu.. aku nak teknik ke sembilan.
Sesapa ada teknik lain, tolong la usulkan pada aku ek.. huhu