January 12, 2006

poyo2 sebelum rayo...

Hmmm.. aku ni sebenarnya tak sempat lagi yea nak memberitahu kepulangan gelprenku ke tanahair. Ye la, sesibuk dgn kes korban, mengorbankan dan jugak rela dikorban. ahaahaha..

Ha, mmg dia dah selamat sampai pd awal pagi ahad haritu. Tgh2 pagi buta tu aku dan empat org yg lain dgn terpisat2nya menunggu di KLIA tu. Ada jugak la ditegur dek makcik yg kami saspek ulat tapi tak koser nak layan. Cuba kalau yg tegur tu awek cun. Mmg sah semua2 tu jadik ulat.. haha poyo.

Bila dia sampai je kami dok makan beger dan pastu balik la ke umah. Dgn tak machonya aku soh dia bawak keta hala balik tu. Ye la, aku ni memahami minat org. Dah minah tu minat memandu keta, bawak la keta sendiri. Lg pun dah berminggu2 asyik naik bas je, aku kasik can la dia bawak keta dia sendiri.

So, sensiang ahad tu sbb kesian kat dia, kitorg pun beramai2 la pegi ke tetengah lembah sbb makcik tu rindu nak mkn mknn yg podeh2. Lepas tu langut sana langut sini, last2 kami pun pegi beli TV dan DVD sbb nak taruk dlm bilik. Ini semua gara2 menggigil kepala lutut pasal nyaris terkantoi mempulun DVD The L Word kat ruang tamu. Nyaris kantoi mambang!

Insiden nyaris terkantoi tu hari Sabtu, satu hari sebelum hari ahad. Mmg dgn reramai kami takleh nak tahan menengok DVD The L Word Season 2. Dan dgn bangganya aku mengumumkan The L Word S2 yg lengkap dgn bonus feature sudah boleh didapati di pasaran Malaysia, dan aku dah beli dahh. Beli ni masa hari sabtu tu la kami ke port DVD kami, sambil sempat membuat perjumpaan kecil2an ala2 nasik kenduri+keropok gituu. Sapa yg ada haritu ek?? hehe buat2 lupa plak aku.

Ucapan utk yg ada pd hari sabtu tu:

kepada cik cekelat moncheri dan partnernya (yg lama sudah tidak berjumpa), nnt kalu ada parti mabuk2 lelemak nasik jgn tak dtg plak. tukang masak sudah agree. InsyaAllah dlm jangkamasa terdekat ni ada la rezekinya tuh. hehe

sori bbnyk pada cik sweetseventeen, sbb kami tak dapat jumpa lelama dan borak lelebih. Harap cik sweet leh paham la sbb kitorg punya perut dah terketar2 nak tgk The L Word tu!!

cik kek lapis betawi plak, sungguh terharu rasanya anda tak dapat bersama2 .inc. yg lain utk sesama memisat2kan diri kat klia. bila nak jumpa amik barang hantaran? heheh

utk sahabat2ku yg sesama dgn aku dr sabtu hingga ahad dan isnin. Terima kasih kerana sudi bersama2 anto dan amik cik puan mem beso sekapal. Klu takde korg, sensorang la aku memisatkan diri dan melalak. haha..

kepada kekasihku, selamat pulang. W/pun jet lag awak tak reti2 nak abih, saya tetap gembira. eheh.

dan kini,
tidurku tersenyum,
oh ChefD,
aku cinta padamu...