January 13, 2006

Mesej Dr Sekapal: Aku dah buat forum!

Ahem ahem ahem!! *betulkan sore*

Entry ini merujuk kepada entry mesej aku yg dibuat sebelum raya haji haritu berkenaan perbincangan mengenai watak2 senget yg boleh kita tgk dlm dunia hiburan.
Dengan ini sukacita aku mengiklankan penubuhan satu forum yg di tujukan khas utk tujuan mengumpat artis senget utk kita2 yg boleh memahami bahasa melayu.

Forum itu korg boleh jumpa kat sini...
http://sengetians.7.forumer.com

Aku jemput semua sekali yg ada baca blog aku ni utk pegi sana, register dan jom kita sesama menggosip. Segala topik berkenaan wayang, siri TV, buku, aktres, penyanyi dan tah pape tah lagi yg senget dan glamer boleh kita sesama gossipkan di sini.

Klu ada apa2 kemusykilan, jgn segan silu hubungi aku kat email nih..
onlymichiru@yahoo.com
(p/s: w/pun aku guna no hp lain buat sementara ni, tapi emailku tetap michiruku..muahaha)

So, sudi2kanlah menjenguk2 dan menyebuk2kan diri kat situ ye. Lagi bagus kalau ajak kawan2 yg lain. Pastu suruh kawan2 lain , ajak kawan2 yg lain.. lagi dan lagi.. sampai sendat forum tu. Jom!

:..wayang apa yg lagi best, kalau bukan wayang senget..: