March 9, 2011

my OTP...

OTP = One True Pairing


Ia boleh dimaksudkan sebagai pasangan kekasih yg korg sangat suka dan berharap mereka akan terus bersama. hehe..


OTP aku sesungguhnya ada kaitan dengan kekasih TV aku. eh. hehe. Because I have three!! 2 fictional character, dan satu lagi orang betul..


First I ship Michiruka... (Michiru + Haruka).
Next I ship Tibette (Tina + Bette)


and I of course ship Achele (Dianna Agron + Lea Michele) -- This is real life OTP!

kalau yg fictional utk Achele ialah Faberry (Fabray + Berry).


Aku rasa Faberry cam tak sure la akan jadi ke tak, tapi kalau at least dpt diorg berkawan2 baik atau bergaduh berlawan kata2 sinis, pun aku happy. What i need is Faberry interaction. Good enough.


Malam ni episod bertajuk Sexy akan ditayangkan. Semua peminat Brittana (Brittany + Santana) akan bergumbira kerana it is happening tonight. Dan Faberry pun ada ura2 akan berlaku, semuanya kerana gambar promo ini, yg diambil dr episod Sexy...



aah... so shweet. haha.. mabuk dah ni.

Anyway, bersempena dgn kegairahan utk malam ni (i.e. esok la kan..) maka aku menjadi semakin gumbira sbb tetiba tgh makan tadi, boo belikan CLEO magazine... OK, aku bukan pembaca tetap CLEO... tapi sbb covernyee.. i love u boo. hehehe

siapa di cover CLEO? heh heh heh



No comments: