March 30, 2011

Maternal Instinct of mine... where art thou?

Aku agak malas melayan budak2.

Rimasss. Terutamanya kalau masa makan kat luar. Aku pening tengok bebudak yang tak reti duduk diam. Tambahan pulak kalau kita yang bawak dia keluar. Aku sedikit hangin bila perut aku beselang-seli masuk makanan dengan masuk angin. Sebab sekali suap, sekali bangun belari kejar budak tu. Suap lagi sekali, bangun lagi. Bila masanya nak makan dengan tenang? heish.

Tapi kan. Mungkin keadaan berbeza kalau aku ada anak sendiri.

Agaknya kalau aku ada anak sendiri, mesti aku disiplinkan anak aku tu supaya jadik 'manot' dan tak bejalan2 dan melilau2 kalau di tempat awam. Ko melilau lebih sikit je, balik siap aku libas. ngeh ngeh.. konon ganas la. Yang penting, tak menyusahkan aku dan orang2 lain yang mahukan ketenangan.

Another perception that has been puzzling me... as a gay lady, am I supposed to crave for kids?

Hence... maternal instinct of mine, where are you?

2 comments:

Anonymous said...

Maybe u berkata demikian sbb u belum ada anak... :)

sekapal said...

mungkin la jugak. ntah2 kalau dah ada anak, kurang org, aku yg lebih. hehehehe