February 17, 2011

Angau tgk perempuan dalam kaca...

Aku skang ni cam shyiok baca blog salah sokrang columnist kat AfterEllen, akak Dorothy Snarker

Baru2 ni dia ada tulis pasal TV wife. So, dia pun memblog la tentang TV wife dia dan kengkawan dia. Skang ni, aku plak tepikir... aku ada ke tv wife? macam takde... wife aku ada kat sebelah ni je (eh, sapa yg kat sebelah aku skang ni, ada korg tau?)

Anyway, tv wife mmg takde, tapi watak2 yg membuatkan aku bisa terangau2 memang la sesungguhnya ada (bahkan lebih dari satu jumlahnya...). Tipu sangats la si tipah kalau takde katanye...

Setelah di pikir2, dan dilakukan pengundian secara sms dan panggilan telepon, dengan ini aku mensenaraikan perempuan2 dlm tv yg pernah membuat aku tersengeh sensorg

Tempat ke 3: Dianna Agron


Setelah radarku bergetar melihat dia dgn keadaan repressed gay, maka aku terus jatuh suka sama dia... Cuba tgk gambo dia tu? Kan gay tu? haha.. tak kisah la kalau dia dikatakan sudah bertunang. ini semua kerja masa. Skang ni dia lebih fokus utk menarik minat peminat. Masa yg akan menentukan samada Dianna akan mengaku atau tidak. yeah! (kalau dia tak gay, then too bad la kot. haha)


Tempat ke 2: Jennifer Beals
Tiada kata yg dapat menyatakan kehaibatan wanita yg dominan lagi seksi ini. Dlm cite Chicago Code ni, aku rasa dia masih mengekalkan wardrobe Bette Porter. Damn she's hot. Sesapa nk tgk cite Chicago Code, boleh kontek2 aku, nnt aku bagi file, ataupun dtg umah aku utk tgk... hehe


Tempat ke 1: Michiru Kaiou


She is still the one TV character yang memberanikan aku utk keluar dr closet dan kemalu2an utk mengaku diri aku sebagai seorang yg senget. Thank you, Michiru. Kisah cinta kamu dan Haruka sesungguhnya membuat aku lebih konfiden dan berani mengorat.

Kalau takde Michiru, takkan ada la sekapal merewang2 di dunia cyber senget ini. Dan mungkin aku takkan bertemu cinta sejatiku di realiti. Eceh ayat aku pun.. geli pusat mendengo.

Anyway, that's my selection. Siapa pula TV wife korang? Nak share? hehehe

4 comments:

lien_diana said...

dengan kuasa bulan akan menghukum mu ~~ngee =p

Anonymous said...

last friend :) suke gak cite tu..

rad za said...

kita pun minat haruka & michiru, cause they are the only 2 cool characters dlm cite tu. ade jugak adult kat malaysia minat diorg jugak ye?

sekapal said...

zaza... i rasa sailormoon tu lebih seswai ditonton oleh adult kot. haha.. sbb byk isu2 tersirat di dalamnye.. gittew.