February 24, 2011

Adakah aku memerlukan sebiji (lagi) ipod?

Soklan takbleh blah. Kenapa aku nak ipod sedangkan aku bukannya music addict macam bebudak yg minat K-Pop yg tak cukup 8GB.

The only music yg aku dengar ialah lagu2 nyanyian Rachel Berry. Aku siap ada satu folder utk lelagu yg hanya dinyanyikan oleh Rachel. Gile betul aku dgn minah tu. hahaha...

Kenapa aku suka Rachel Berry? Sebab bila dia nyanyi aku boleh dengar pekataan yg disebut dlm lagu tu. Kalau org lain nyanyi, telinga aku yg tak seberapa ni dengar pekataan tu sayup2 suara kokokan ayam di pagi hari di seri kembangan aje. Tak kisah la kalau Gleeks lain kata Rachel tu diva ke, gedik ke, ai tetap suka. Sbb i suka dia sbb nyanyi best.


Dan sebenarnye, sebab aku suka dia la aku mungkin memerlukan sebijik ipod utk diri aku sendiri. Dan ipod itu boleh la disambungkan dengan modulator dlm keta. Kalau nk tumpang lelagu Rachel Berry kat ipod boo... haha.. takde harapan nk dengar la kot. Sah2 la bila kuar je lagu Glee dia dok forward. Siapalah aku utk bergaduh2 dgn dia dlm keta, aku hanya la seorang pemandu.


Tapi bila dia tdo, ai karoke Glee terus. Tetiba terus terasa Quinn Fabray sama Santana Lopez ada bersama menari dgn aku di blkg kereta. Dem, seram la plak. haha


Jadi, patut ke aku pau satu ipod dr dalam kategori nano? Atau pau ipad terus. haha... terus besa bagak...

tapi, tak ke nnt aku terpijak ipod nano ni terus prakkkk!! ish

No comments: