June 3, 2009

Nafkah yang menyerikan muka

So i think i am in a writing streak. huahaha... gile nak menulis je kekdahnye skang nih.

hmm... tetiba tadi, apabila memikirkan yg skang ni boo dah sebulan takde kat mesia, dan dgn bangganya aku mengisytiharkan aku pun dah puasa selama sebulan, maka tetiba aku teringat pasal lovemaking. Dan selepas itu otak aku menerawang dan terus teringat akan pernyataan yang bahawasanya, perbuatan cinta itu boleh membuatkan muka menjadi bercahaya penuh maya gitu. Omputeh kata glow with delight. Bukan glow in the dark eh. Bayangkan muka partner korg glow in the dark... tak ke cabut lari di namanya di malam pertama.. keh keh keh...

Okeh, sementelah aku teringat perbuatan cinta ittew membuat muka org glowing... Aku takleh tidak kena gak rasa nak setuju. Sebab bespren aku sendiri mengalaminye. Bukan dia nampak muka dia tetiba keluar cahaya lepas buat sex.. tak... Ini kisah berlaku beberapa tahun yg lepas, apabila bespren aku tu memula clash dgn ex dia yg dah bertahun lama bersama.

Biasala kan, bila dah clash bagai, mane la ada nafkah batin. Kiranya, nak buat phone sex ke, webcam sex sume takleh. nak buat dgn sapa pun? Yg tinggal hanya lah video2 luch yg berlambak di pasaran. Tapi dah time tu bespren aku ni merempat ke sini ke sana, mana masanya nak menonton video2 lucah ni. So, memang.. takde lah kan.

Nak dijadikan cerita, setelah beberapa lama dia takde gelpren, tetiba, patah tumbuh hilang berganti. Dapat la dia gelpren baru. Kompang gitu... Dan menurut ajaran2 yg ditonton dr The L Word, sesapa yg memula jatuh cinta, in love bagai, biasanya la perkara ittew dilaksanakan beberapa kali (...dalam sehari...) bagi sesetengah pasangan. Dan aku rasa kawan aku ni pun camtu jugak la. Kalau dia tak ngaku, aku tak caya... sbb aku tau dia ni gatal.

Dipendekkan cerita, makanya, setelah dia dah ada gelpren baru , dan setelah selesai proses-proses ittew buat pertama kalinya setelah lama berpuasa (lama woo), maka, di waktu siang hari, dia pun pegi ke pejabat. Dan kat opis ada lebih kurang 3-4 orang yg tegur dia , menyatakan yg mukanya kelihatan berseri-seri di pagi hari itu. Pastu kawan aku ni cerita la, dia tgk gak muka dia kat cermin, takde la berseri ke mana pun. Tapi kalau dah beberapa orang tegur, maka terpaksa la dia pasrah dan menerima hakikat, yang bahawasanya, sex memang boleh membuat muka korg berseri-seri.

So, tak perlu lah lagi fair and lovely, olay regenerist serum, maskara klcc, m.a.c. book, dan beberapa bagai alat solek lagi. Dapatkanlah khidmat penuh kasih sayang dari pasangan anda.

Oyeh... pesanan khidmat masyarakat mengenai healthy lovemaking ini ditaja oleh aku, aku dan aku juga. Bagaimana sekiranya membuat ittew bukan dengan partner sendiri. Berseri jugak ke? mbwahahaha...

7 comments:

dian said...

berseri jugak kot nok

yang penting senggama

hahahaha

lalalalaa kejis

shoeque said...

kalu tak senggama sebulan, muka jadi monyok ke... lalala...

sky said...

macam tau je cerita ni..
lalalalala....

dian said...

aih citer sapa la ni...damn. im wondering

sekapal said...

is & dian,
bukan sama cam cerita korg ke? jengjengjeng.. hehehehe

shoe,
monyok ke? meh tgk muka aku.. dah sebulan dah nih. lalala...

cik perahu said...

sy ttp pakai fair n lovely utk seri kan muka..hak2...
~berpuasa~

dee said...

cik kapal - ada member yg penah putus chenta, pastu dpt yg baru, tiap kali wat tuttt masih ingat rupa yg hak lama. camner tuh?