June 16, 2009

Keciknye dunia...

Hah! kepada sesapa yg pernah membaca blog aku pada zaman batu dahulu, aku ada buat carta betapa kecilnye dunia ini. Dan dalam carta tu ada temasuk org2 stret metret gitu. Sedangkan adanya mereka pun dunia ini boleh dikatakan kecik, apatah lagi kalau setakat berkisar dalam korg2 yg senget ni kan.

Bak kata Alice, semuanya boleh dikaitkan dgn six degree of separation. Dalam perkiraan 6 org, aku leh ditemukan dengan kamu, kamu, kamu...? kan? Tak percaya? hehe.. nnt kita suruh dian buat ourchart versi sengetians. Meh kita tgk sapa terkait dgn sapa yeaha. Cuma masalahnya, ada ke yg berani nak tepek kisah one nite stand mereka di dalam carta itu? hehehe.. aku berani la kot. sbb aku takde one nite stand (eh.. takde ke?? macam takde... haha.)

Sesungguhnya, dengan adanya komuniti2 tersenget benget ini segalanya semakin menjadi kecil. Dan kekdahnya, kita tak tahu pun akan sebenarnya... dia pernah dgn org ni, pernah dgn org tu, dgn org sinun dan sinin...

Maka.. adakah kita pasti partner kita skang ni takde kaitan dgn ex kita zaman sekolah dulu?
Sedarkah kita bahawasanya kawan yg kita baru kenal skang ni, sebenarnye tgh diorat oleh ex kedua partner kita?
Percayakah kita yg bahawasanya, opismate kita yg mmg konfem senget tu sebenarnya pernah main pool sesama dgn bespren kita kat forum sengetians?
Ataupun, awek kendu dalam bas yg mmg kita idam2kan selama ini sebenarnya mmg senget pun, dan merupakan pembaca blog kita. Dan dia tau kita dok mengushar dia.. (kalau betul la ni, memang rejeki!)

hahaha...

Kesimpulannya, kalau tak ye ye la.. dan kalau lah para2 pompuan senget ni masih mengamalkan amalan mulut cam makcik2 yg membawa cerita di tepi tangga, maka seharusnya, berhati2lah dengan siapa kita berkata2.

kerana...

dia mungkin kenal dengan dia yang pernah bersama dengan dia yang kita tak mahu sahabatnya tahu mengenai kita.

hah! puashati aku. terbelit jari menulis.

Apa2pun, aku hampir pasti, dalam byk2 golongan manusia, para2 perempuan senget adalah di antara yg paling bijak menyimpan rahsia. terutamanya golongan2 yg mmg gile2 closeted. Eh, ingat senang nak simpan rahsia orientasi sendiri? Kalau rahsia sebesar itu boleh disimpan, apatah lagi yg sebesar cinonet sahaja..

9 comments:

missara said...

heheheeh...kecik kan dunia ni...
emm.....sy masih...akn low profile
lalallala...

atoi_allen said...

haha..btol2..dunia nih sgt kcik..cm aku nih plakk..ade rmai sumber kwn..kt forum la..wetpaint, frenster, mirc dan sbgainya..then kdg2 dh knal n lme xkontek, skali trjmpa blk kt forum la ape la..cm lwk pon ade..hehe..

n lgik lwk..org yg aku dh lme ade ym dia..tp jrg gle ym adalah, sbnrnya adlh adik kpd sorg bdak kt uni aku yg trsgtla femes..huahuahua..cuak2..nsebla aku pndai kaver...ngeh3

dian said...

Ataupun, awek kendu dalam bas yg mmg kita idam2kan selama ini sebenarnya mmg senget pun, dan merupakan pembaca blog kita. Dan dia tau kita dok mengushar dia.. (kalau betul la ni, memang rejeki!)
<----

part ni memang SATU DALAM SEJUTA uols

KALAU LAH KAN

tiber terkenang kak kendu. tsk

hehe

Cinderella said...

ade sesiapakah yang pernah bersama dengan sipolan binti sipolan yang pernah one night stand ngn daku dulu?

hahaha :))

Anonymous said...

tu la kan... mmg kecik. cuma kengkadang tak cukup kecik utk dptkan org yg kita idamkan, dan tak cukup besar utk elak kekantoian haha...

so, jgn tak caya kalau pompuan yg korg ushar2 sebenarnya ada affair dgn partner korg sendrik. mbwahaha...

sekapal said...

anonymous tu aku la tu... lupa la plak nak letak nama. sabo je la...hahaa

Pencari Hati said...

cik sekapal saya dah register nama utk sengetians...
leh approve saya x?
nie email saya..
sex4dagul@yahoo.com

Unknown said...

cik sekapal....
wakakakak....
sgt suker sbb akhirnya i ader geng senget kt cni...

:)

put me in ur chart~!!

bacardiwiflimon@yahoo.com

dia said...

em..hidup ni kdg2 nmpk simple... tp rupa2nya complicated.. lg luas lg byk plhn lg ssh.. tp lau kck, xde plhn ssh gk. em..