November 24, 2009

Good birthday? Best birthday...

Heh.. tajuk aku kat atas tu adalah kata2 yg aku petik dr cerita Buffy. Masa ni Willow celebrate besday Tara... dia tanya.. dan Tara jawab...

Best birthday...

Memang best sebenarnye birthday kalau diselebret dgn org yg tersayang. Macam aku tahun ni la. Tahun lepas, aku kat Chicago, tu pun nasib baik la kengkawan aku kat sana cambest dan belikan gak kek besday, dgn tulis2 bagai, dan jugak belon yg kecut di luar rumah, dan kembang di dalam rumah..

Tahun ni, aku takmo pape hadiah. Aku bgtau kat boo.. i want her to be my birthday present. haha... So, aku ajak dia lari, pi kawen kat Siam.. boleh gitu? haha... mau mati ka? Aku cuma bejaya ajak dia dok dendiam dalam ujan. Kalau tak melepak tgk tv, kami tido, kalau takpun, pi jenjalan naik keta dlm kehujanan.

Simple, tapi aku puas hati.

Sebenarnya, aku tetiba terasa selain daripada hadiah yg tangible, seperti henpon (fuiyo), gelang besi, cincin batu... sebenarnya 'moment' merupakan hadiah yg tak ternilai.

Tapi ramai org tak sedar, sbb selalu 'moment' itu tetap ada. So, bila sekali dia dah ilang. Kita akan rasa cam.. I want it back.

So tahun ni, thanks for the 'moment'. Saya bersyukur dan terharu. :)

7 comments:

Anonymous said...

Happy b'day kapal.... :)

kuputih said...

Happy Birthday! semoga panjang umur dan murah rezeki juga happy selalu

Anonymous said...

Selamat Hari Lahir...semoga sentiasa ceria dan bahagia

Unknown said...

happy birthday kapal...~
semoga success dan bahagia selalu~!!!

kit said...

epy besday cik kapal..

mabletee said...

hepi besday cik kapal.. pjg umur murah rezeki.. amiiinn..

Anonymous said...

uwwwaaa...so sweet...