November 18, 2009

Cekelat DOVE yg menggilakan

Haih... Haritu sementelah kitorg beberapa kerat yg berjaya menyiapkan kekeja US federal legislation yg mahapenting tu dgn ala2 berjayanye buat petama kali, maka boss2 dr US opis macam sukahati, dan diposnye dari sana sekotak beso cekelat Dove Promises.





Apa yg menggilakan pasal cekelat ini ialah... apabila dikopek pembalutnye, ada message di dalamnye. Dan tah kenapa kali ni aku cam asek je nk makan, sbb aku nak baca message di dalamnye.

Setakat ni ada la dah lebih sepuluh bijik aku bantai, tapi message2 yg best aku dah pass kat boo la plak. Dan tah nape harini dia ban aku dr dtg kat tpt dia utk gi baca balik msg2 tu.

Harini je, aku dah bukak tiga bijik dlm masa 30 minit. Tapi message2nya macam takde la best sgt seperti...


"Dance like no one is watching..."
Haah.. mmg kalau aku menari, macam aku terpaksa bayangkan macam takde sapa yg tgk, sebab tersangat la buruknye. dgn perut wiggle2... haha... jangan bayangkan please.


"Moments like these need to be savored"
Moments camno plak tu? Moments di mana aku kena scan dan review dlm 1000+ pages macam semalam tu kah? Mak savour okeh!!


"Try something new this weekend"
Okey. This has officially become my favourite qoute for today (until 11 p.m.)!! Yes, harus la kena try something new ujung mggu ni. Aku pun nak becuti start Jumaat ni. Pi tenang2kan fikiran dan buang segala negatif aura yg berleluasa di dlm minda ni.


Ish.. 3 je ke??


Haruskah aku bukak lagi satu cekelat dan baca apakah isinye? Adoi!

2 comments:

dian said...

ha nok simpan untok rujukan games gath tahun hadapan roger !

sangats

kit said...

cik kapal, gath thn depan aku nak join wokey.. wink2