May 22, 2009

Koroke di tpt baru, makan dalam dulang

Aku bercuti panjang. Sampai selasa depan baru masuk keja. Satu benda aku suka pasal Americans, diorg suka lajak2kan cuti sampai empat hari termasuk sabtu dan ahad. So, alang2 dapat cuti di siang2 jumaat ni, aku gi melalak di koroke berthreesome besama2 bebudak opis ku.

Dan utk kali ni, kitorg pegi ke AMP Square Karaoke, kat Sunway Pyramid, yg letaknye kat bawah tanah. Apa yg bestnya kat sini.. ini tempat baru, so, kusi pun chantek lagi. Makanan, kalau bukan member dlm rm19++ sorg.

Seperti biasa, aku sbb dipromo amik membership card, dan reganya murah iaitu rm10 setahun. dan kalau ada kad, sorg cuma bayar rm16++. So, congak2, kalau aku amik, atau tak amik, tetap sama gak. Makan 3 org, sorang dah save rm4, kali tiga, RM12. So, sbb menguntungkan, aku pun amik la membership kat situ. Seppp! Maybe lagi jimat kalau amik lifetime membership, RM30, then again, mana kita tau benda tu leh btahan selama lebih drpd 3 tahun. hhahaha...

Amoi tu kata (kalau aku tak salah dengar), kalau time besday aku, kalau datang, satu kepala leh free (iaitu kepala aku la kan... ) dan kalau lebih drpd 4 org, nnt dapat sebijik kek. Chantek. Makanye opismate aku yg bdua tu pun dah offer diri utk diajak ke besday aku yg munculnya tah bbulan2 lagi jauhnye.

Selain dari keberuntungan dpt untung jadik member sebegitu rupa, yg bestnya makan kat sini, utk time pagi lah, semua org mkn dlm dulang. Tokojuit bila dulang tiba. Ada mknn, fries, kolslaw, popia, dan sup. Kiranya, ok la utk lebih kurang rm20, dpt mkn, minum, melalak.

Downside... micropong ada dua je. So takleh fefeeling nyanyi lagu 'bila ku rindu aku tersebut namamu' sambil mengayun tangan berthreesome kekdahnya. heheheee
Lagi downside, aku tak jumpa lagu group Cokelat, sampai la aku pi carik kat bahagian Others. Oh, tapi sebab aku pi others tu, berjaya la jugak mak nyanyi lagu jepun... "Mariaaaaaaaaa!!! Ai subeki hito ga ite"

So, rasanya, ok la jugak kalau nak pi sini utk nyanyi, dan makan, dan meronggeng bagai.


Moral, oh yea, so i'm hanging out with stret ppl skang, dah diorg je yg tak keja waktu siang... lagipun, kalau diorg kendu apa salahnye.. kan? hahaha... gatai!

6 comments:

cik perahu said...

bestnyer gi karoke...dh lama x gi...
hehehe,...

~mcm la salu pegi sgt~llalalala..

dian said...

eh kalau kendu apa salahnya ajak aku nok

hahaha mateila parasit

sekapal said...

jom cik perahu. Bila free? meh join sekali. hehe..

dian,
mau join ke? boleh2! tapi kena fefeeling stret cam aku biasa kena buat. hahahah...

dee said...

cik kapal - agak2 kalau u karaok sora u ala2 sora sapa? ela ker? aduhhh manjanyaaaa hehehe

uLat said...

wah! ini macam sudah bagus.
tapi tak syiok ar takleh nyanyi lagu siti fairuz reramai. huhuh

sekapal said...

dee.. kalau i karok sore fefeeling mulan jameela bley ke? ehehe

uL, tu ah, tak cukup mic nak nyanyi reramai sambil menari. ahaks!