May 16, 2009

Cat Cora nak dapat anak lagi...

Ho ho ho...
Tadi langak2 dpn TV, tgk rancangan feveret aku, iaitu E! News (giler gosip!!), terpandang la plak celebrity chef feveret aku iaitu akak Cat Cora. Rupanya dia tgh mengandung skang. Gugel punye gugel.. tahun ni tetiba dia pregnant sekaligus besama2 dgn partnernya Jennifer Cora. Wah haibat!! huhuhu..

Ini gambo sblm depa pregnant daaa

Sblm ni Cat dan Jenn dah ada dua org anak. Dan cara diorg menjadikan anak2 itu anak mereka ialah bermula dgn proses mendapatkan sperm donor yg sama utk kesemua proses2 in vitro yg bakal dijalankan. Dan sperm donor itu haruslah bukan set2 yg ze p*enis, ze p*ussy, ze baby... keh keh keh.

Utk anak pertama diorg, sperm di senyawakan secara in vitro menggunakan ovum Jenn. Dan kemudiannya, embryo hasil persenyawaan tersebut di implan ke dalam uterus Cat, dan anak itu dikandungkan dan seterusnya dilahirkan oleh Cat.
Anak kedua pula, diorg tbalikkan. Guna ovum Cat, dan kemudian dikandungkan oleh Jenn.

Pandai kan diorg ni? Kekecik dulu minum susu apa lah ni ek? hehehe..

Oh, utk anak ketiga dan keempat diorg, depa main campo je dedua ovum, dan implan je kat dedua org. So, taktau anak sapa, dikandungkan oleh sapa.

So, lepas ni, Cat Cora akan ada 4 org anak dgn pasangannya. Maka meriah lah majelis Thanksgiving kat umah dia nnt.. huhu...

All in all, ai tabik dgn creativity depa ni buat anak. Kenapa laa aku tak penah tepikio cenggitu sekali ek? hehehe...

2 comments:

cik perahu said...

erk....dorang num susu dashledi kot x pun susu everyday...."bijak2"...
hiks~~

Unknown said...

menarikkk