January 5, 2009

Addicted to the L word, and the overbearing commitments!!

Makin membuak2 rasanya perasaan untuk mnyaksikan kesudahan The L Word. Haih... segala preview aku dah tgk, articles aku dah baca... Tak sampai2 jugak 18hb. huhu... sabar sabar.

Anywhoot! Tadi aku tergatal mata membuat kuiz kat facebook, pasal the L word jugak la kan... Kuiz yg aku buat:

"Who on the L word would you love to date"
Result yg aku dapat:
"Bette - You love being dominated, and love a woman who is in control! Whips and chains anyone?"

haha... whips and chains aside, I do love being dominated. Reasons being...? Aku takyah nak pikir bbnyk. Alang2 dia dah dominate.. tolong la pikir utk aku jugak... bley? hehe. Dasar pemalas. Itu alasan malas nak pikir la tu..

Sebab sebenarnya kenapa aku suka perempuan yg in control? Sbb bagi aku power tu adalah satu benda yg seksi. Dan biasanya power dtg dgn intelligence. That makes it even sexier. And you are willing to bleed, yearning to be hers. Dominated by her. Poised by the energy and intellectuality. Ah... sangat seronok.

Ha ha.. tapi betapa seronok pun melakukan hubungan dgn org yg dominant ni, aku rasa, aku susah la kot nak kekal hidup dgn org sebegini. Sbb, kalau dia yg dominant, itu tak bermaksud dia tak perlu respek aku. Kena la jugak respek apa yg aku buat utk membayar hutang dan membeli beras. Walaupun hakikatnya poket aku tak setebal poket dia... aku cuma nak dia hormat aje.

Dan konflik lagi sbb aku bukan seorg 'wifey' (nyeh nyeh.. tak suke pktn ituuu!). Jgn la harap kalau kau yg dominan, aku yg kena buat keja umah. Jgn harap kalau poket kau lagi beso dan bengkak, aku yg kena jadik pak turut. Jgn pikir kalau kau yg hebat dan dipenuhi recognition keliling pinggang, aku kena succumb dgn kehendak dan keperluan hanya kau sahaja. Reality doesn't really work that way.

So, domineering dominatrix... i'd date u. But i can never be with you. Its just too complicated. We can date and do it, but to be bersama in a sense of a true 'kebersamaan'... Ntah.

Hmmm... Come to think of it... Even skrg ni pun aku cam confuse. Yes I need to be dalam kebersamaan, tapi kadang2 rasa cam lebih selesa bila kita di dalam satu relationship yang tidak mampu dan tidak mahu mengganggu komitmen lain dlm hidup...

Tetiba terasa.. byknye komitmen aku kat diri sendiri, dan bebenda tak bernafas... huhu