November 17, 2006

Apabila bukan aku (iye ke?) yg menulis tentang aku.

Ini hari aku try tulis style yg berbeza sket.. Kengkonon cam bukan aku la yg tulis. tapi sebenarnya aku gak yg tulis. Sapa lagi nak mengapdet blog sendiri kalau bukan diri sendiri.. hahaha.. *ntah apa2 punya ayat daaa*

**

Pagi tadi masa bangun tido si sekapal ni dah rasa senoneng2 kepala dia. Ingatkan lepas mandi tu boleh ok la sket. Tapi hampeh. Makin teruk ada la. Pastu ingatkan lepas gosok gigi boleh rasa ok. Pun tak guna jugak. W/pun berus gigi dah hampir hanco lunyai kene genyeh kat gigi, si Sekapal ni masih gak rasa tak best. Rasa acamna? Rasa acam mata kelat, kepala berat, dan jugak otot ketat.

Lepas tu ada la plak teringin nak menchuchi mata dgn lebih lanjut menggunakan cecair pencuci mata yg bukannya air suling, tapi tak sempat. Kat luar dah ada byk la plak bunyik cik leen dia tu. Adeh.. menggelupur la makcik sekapal kuar bilik air. Takut seh.. makwe dia garang. Ala, tapi garang2 makwe pun kan, bila picit2 sikit tapak kaki dia, menjerit jugak. huahaha.. acamni.. "Adeh.. sakit.. sakit.. Dah taknakk." pastu.. "Kepiakkkk" haha.. bunyik apa tu? Tak plak si Sekapal nak bgtau bunyik tu, sbb dia pun dah ala2 pengsan. hehe

Dah dah, abih cerita picit tapak kaki, cerita balik pasal si Sekapal. Sampai kat opis dia masih lagi terpikir2 apa laaa yg menyebabkan bdn dia rasa tak sedap. Maka dia pun membuatlah senarai yg boleh menyebabkan dia rasa camtu. Di antara faktor2 yg berpotensi (potential factors) ialah.. (er.. faktor berpotensi takde kaitan dgn faktor impotensi.. huahaha)... sebab:

  1. Dah byk hari dia kena ujan
  2. Dah dua hari dia balik je dr opis terus kena pegi mengejar kucing keliling taman
  3. Dah byk mlm dia tido lambat
  4. Dobi tak amik/anto lagi
  5. Brg2 utk hari sabtu ni tak abis beli lagi
  6. Ada benda baru kena buat, so takleh la lepak2 mapley tetiap mlm
  7. Org sampah tak angkat sampah
  8. Perhimpunan Agung UMNO dah start (ada kaitan ke??)
  9. Ptg ni projek nak kena monthly audit
  10. Dua hari attend training macam nak pinsan
  11. Duit gaji dah abih.. uwaa.. wa.. wa..

Maka.. soalan terkumpul untuk hari ini. Kenapa Sekapal rasa pening2 kepala?


*
Mmg la tulisan aku hari ni takde ujung pangkal dan jugak asal usul. Sbb apa? Sebab kepala aku senoneng.. huahaha..
Jumpa esok kengkawan!!