July 6, 2006

Terima Kasih ...:-)

AMTG oh AMTG ….
Sekarang ni saya sedang dalam proses MID YEAR BOOK PROJECT. Inilah keje-keje yg sungguh memenatkan sekarang ni. It sucks all my energy, it consumes my emotion. In other words, it is just too painful.
Poor my teammates, they are struggling too. Me, sorry guys, I’m in deep shit too. Can’t help much.

Rasanyer perkara yg membuatkan aku siuman skrg ni ialah mempunyai seorang partner yg sungguh memahami. Sekapal membuatkan aku rasa aku ni masih OK dan life is not that bad. Poor her, kena teman aku dtg ofis in super odd hours. Thank you so much baby. I cant do this without you. Satu lagi factor ialah aku duduk dikalanagn mereka yg cool. Contohnyer yg didepan aku adalah seorang yg super cool. Dia ni tenang je, hari ni dia mmg mcm nak mati. ATW buat giler mcm biasa… tgk dia aku rasa …well this is normal…she can handle it, and she is very young. She is young yet mature.

Last two days, aku nervous breakdown, nasib baik ada kengkawan, Blue, JHY, TQ so much guys. That laughing session was extra healing. Sekapal, awak mmg da best, sya mcm hantu pun awak baik jer.. Layan je.

Kesimpulannyer, aku bersyukur sbb aku at least ada kengkawan, ada partner, ada teammate yg best. Ada sorang lagi, CG. Dia mmg buat aku OK dgn keje. TQ C, without you, I’ll die. Dia ni second man aku…. Bangga dpt org sehebat dia… Aku mcm nak nagis pun dia rilek je… Akhir kata …jaga kesihatan mental anda….