June 27, 2005

Aku mabuk AF??? Mungkin tidakk...

Heh, aku tulis lagi.
Nih, sebenonya sesaja je ni, tetiba teringat la plak kat Konsert Akademi Fantasia yang ke-4 haritu. Takk.... aku taknak la tulis pasal kes pengeluaran Idayu. Walaupun secara hampehnya pelajar yang buat persembahan macam Bedah atas tangga tu yg patut keluar, tapi nak buat camno kan... dah takde rezeki. Takpe, at least dapat gak Idayu duduk bawah dgn Elliza.

Aku rasa teori pengeluaran pelajar sebenarnya masih boleh disamakan dgn AF2.
Yang pertama keluar bermula dgn huruf 'E' - betul la tu, edlin dan elliza
yang kedua keluar bermula dgn huruf F - betul jugak, Fitri dgn Fuad
yang ketiga keluar pulak bukan yang bermula dgn huruf A, tapi merupakan pelajar yang paling rapat dgn pelajar yang pertama terkeluar.. - Masa AF2, Anding yang ke3 terkeluar pasal dia yang dilihat paling rapat dgn Edlin. Idayu pulak merupakan pelajar yang dilihat paling rapat dgn Elliza.. so, still boleh betul jugak la..

hahaha.. ni apa hal la plak aku tetiba masuk geng peminat AF nih!! hancusss rasanya diri ini..

Sebenarnya, motif utama aku tulis pasal AF ialah korang tgk tak Amy masa konsert tu? Dia merupakan pelajar pertama yg menyanyi, dan bawak lagu 'Bilang Saja'. wokeh, satu, dua, tiga, empat... lapan lagi...
Malam tu Amy arrramak tuan aih!! Kemain chantek lagi!!! Mmg boleh bergetar jiwa raga la jugak aku tgk dia. *puh, puh, lap peluh*
Dgn pakai low-cut jeans, dressing ala2 andro2 jelita, memang sungguh mengesankan. Dah berkali2 jugak aku tgk dia, takde la cun cam mlm haritu. Aku terpikir jugak.. apa yg cantik... rambut dia kah? ataupun kening dia? ataupun jugak kekompidenan dia menyampaikan lagu mlm tu. Tapi apa2pun, dia mmg cun mlm tu.

Image hosted by Photobucket.com

Hmmm.. nampaknya cam seluar dia lah yg menampakkan dia cun... ^_^;;