January 5, 2010

Boo tanya, mana entry 2010 aku. First thought aku, does it matters? hehehe.
Okay la... selamat tahun baru 2010. Happy new year.. dusyum, deching, kebabom.. (bunyik mercun da)

Anywhoo... azam aku tahun baru ni, nak jadi rajin dan takmau procrastinate. Mmg susah sebenarnya utk org yg memilih 'sloth' sebagai favourite deadly sin, tapi... kena la jugak. Skang makin tua, saiz suar dah makin besar, banyak kain nak kena pakai.

All in all.. 2009 mmg di antara yg terburuk bagi aku terutamanya hubungan aku dengan Tuhan. So, tahun 2010 ni kena perbaiki lagik. Dapatkan tempat berpijak yang lebih nyata. Harap2, aku dapat menjadi hambaNya yang lebih baik dengan amalan yang diterima.

2009 jugak, aku banyak abis duit. haha.. tapi kalau abis duit dapat barang, takpe gak kan. At least nampak barang tu depan mata. Cuma yg takbestnye, utang pun makin keliling pinggang katanye. So, tepaksa la gegeh tahun ni carik keja part time yang aku dah tinggalkan pada tahun lepas atas alasan takleh cope dgn keja malam. It is still hard, dan aku masih struggling, tapi takleh berenti mencuba.

2010... is just another year. Hopefully this year I will still fall deeply in love with her.
Aku mahu terus larut...

4 comments:

Bintang D'hati said...

Hepi new year kapal ! Larut jgn xlarut..larut biar teruusss ! :)

darasunti said...

amin...

ita... said...

cik kapal... sekali sekala ita singgah kat sini, ita suka baca tulisan2 awak, kdg2 leh wat ita senyum sendiri...

.. teruskan menulis sebagus ini ya.... :-)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.